LISA
Fizettünk, majd elvettük az italokat. A karaoke részleg felé vettük az irányt. Jennievel régebben ez volt a kedvenc helyünk, és ahogy nézem Rosénak sincs ellenére.
Egy pár rövidital után egyre többet nevettünk. Feliratkoztunk, majd felmentünk a színpadra énekelni. Ahogy felálltunk a színpadra, szinte rögtön elkezdődött az ismerős dallam. Jennie kezdte, mindenkit elvarázsolva hangjával. Később én, és Rosé is beszálltunk a dalba. Meglepődtem, hogy milyen szép hangja van az új lánynak. A szám közepén tarthattunk, mikor egy alkoholtól túlfűtött lány rohant a színpad felé. Időnk se volt reagálni. Megragadott egy mikrofont, bekapcsolta és velünk együtt ordította a zenét.
Miután lementünk a színpadról meghívott minket egy italra is, amit hülyék lettünk volna nem elfogadni.- Köööszííííí, hogy nem rugtatok le és tekertétek ki a nyakam, mert felmentem. - mosolygott egyet kínosan, majd rendelt négy italt.
- Ugyan már, tök szép a hangod. - legyintett Jennie.
- Amúgy ki is vagy? - kérdezte Rosé kedvesen.
- Oh, bocsi, elfelejtettem bemutatkozni. Kim Jisoo vagyok. - nyugtott kezet felénk, amit el is fogadtunk.
- Én Lisa vagyok, ő Rosé, és ő pedig Jennie. - mutattam be a lányokat, mert már kínosnak éreztem, hogy csak én nem szólalok meg.
Rendes lánynak tűnik, kicsit sokat beszél, de szerintem csak az alkohol hatása. Nagyon aranyos lány. Kiderült, hogy egyedül jött, szóval örömmel befogadtuk.
Este még elmentünk szerencsejátékozni, pár órát a táncoló tömegben is töltöttünk, és a medencében is megmártóztunk.
Természetesen én voltam az egyetlen, aki még tudott járni, - jó ez azért túlzás, inkább úgy mondom, hogy, aki tudott a korlátba csimpaszkodva botladozni - és beszélni, így én hívtam egy kocsit, ami visszavisz minket.
A három lánnyal az oldalamon estem be a házam ajtaján, és mindenkit otthagytam, ahová leesett, én pedig elmásztam az ágyamig.
Reggel, akarom mondani délután kettőkot kezdtem ébredezni. Már meg sem lepődök, hogy Jennie a derekamat átkarolva édesdeden alszik mellettem.
A konyha felé vettem az irányt, mikor megláttam egy ismeretlen lányt a nappali közepén félig lelógva a kanapéról.
Hirtelen emlékek ezrei jutottak eszembe. Ahogy énekelünk, iszunk, táncolunk majd fürdünk. Kicsit megnyugodtam, hogy nem egy újabb nyávogós picsát szedtünk fel, aki levakarhatatlan.
Elővettem a gyógyszeres dobozkát, egy tálcát és négy poharat. Megtöltöttem a poharakat vízzel és a tálcára helyeztem őket, mellé pedig egy-egy fájdalomcsillapítót. Egyet be is vettem.
Benyúltam a hűtőbe, és kivettem pár felvágottat és sajtot. Mivel nem tudtam, hogy a két 'friss hús' mit szeret, ugyanazt kapták, mint amit mi Jennievel már csak "bulis kajának" hívunk.
Már két szendvicsel kész voltam, mikor lépteket hallottam.- Lisa, te egy istennő vagy! - vesz be egy gyógyszert Jen és odajön a pulthoz. - Lis, mi ez a nyakadon? - mutat rá, én pedig odakapok, de nem érzek semmit. - Jaa, már emlékszem. Te mindig olyan helyes pasikat szedsz fel.
- Mivan? Jen! Miről beszélsz? Már megint ki volt az?
- Valami... Jerry... Nem! Jack... Talán. - törte fejét. Látszott rajta, hogy nagyon gondolkozik.
- Jackson... - szólalt meg Rosé az asztal alól.
- Tényleeeg! - vágta fejbe magát Jennie.
- Te meg, hogy kerültél oda? - nézek a konyhaasztal alatt heverő lányra.
- Nem tudom, de kényelmes volt. - hát ha neked tetszett, nyogodtan alhatsz ott máskor is. - Van valami gyógyszered?
- Hát, ja, az asztal másik felén. - nevetett fel Jen.
Pár perc múlva végeztem is a szendvicsekkel, és Rosé-ék is felkeltették az alvó lányt. Együtt ültünk le enni.
- Legalább helyes volt ez a Jackson? - kérdezem, miután már ezen gondolkozom lassan 10 perce.
- Nézd meg a telód! - utasít Jisoo, és a kezembe nyomja a tárgyat.
Feloldom, megnyitom a galériát és bemegyek a legfelső mappába. Smárolós képek tömkelege, de az arca szinte egyiken se látszik.
- Hát ezzel sokra mentem. Nem látszik az arca sem. - dobom le a telóm és harapok egy nagyot.
- Várj, küldök pár képet. - veszi a kezébe a telóját és pár pillanat múlva pittyog is a messengerem. - Nézd meg!
Megnyitom a chat-fejet. Egy kerítés mellett pózolunk. Ő a derekamat karolja át, én pedig egy puszit nyomok az arcára.
- Megmondtam, hogy mindig helyes pasikat szedsz fel. - mondta gúnyosan Jennie, olyan "én megmondtam" fejjel.
Kibeszéltük az egész tegnap estét, majd a lányok szép lassan elmentek, és mivel már sötétedett én is mentem szokásos esti programomra, Kilyanhoz.
YOU ARE READING
From The Inferno /Lalisa ff./ *BEFEJEZETT*
FanfictionDémonnak lenni nem is olyan szórakoztató, mint azt a naiv emberek hiszik. Nem vagyunk olyan szabadok, mint azt gondolják. Mi is csak egyfajta csicskák vagyunk, akik az ördögnek engedelmeskednek és megbüntetik a bűnősöket. Elhitetik velünk, hogy az...