37. Fejezet

39 1 0
                                    

Angie

Alig egy hete, hogy kiszabadítottuk Kilyant, azóta se a kutatókról se Jacksonról semmi hír.
Feltűnően jól telt el ez az egy hét. A gyerekek is bepótolták az elmaradt sulis anyagokat. Nayeon szinte minden nap járt hozzánk segíteni Lisáéknak a tanulásban.
Bár ma szombat van Kilyan és a két lány szorgosan tanulnak a szobában.
Legalábbis ezt állítják. Az egész lakást a hangos nevetésük tölti be.

Én, Lisa és Hyo már egy pár napja tervezgetjük, hogy mivel lepjük meg a fiút. Hyo a torta rendeléssel van megbízva, mivel sűrű a napirendje. Én szabadnapot vettem ki és díszítem a házat, lufikkal, képekkel rólunk, néhány füzérrel és persze a "Happy Birthday" felirattal a nappaliban, ahol ünnepelni fogunk.
Lisa pedig Kilyan figyelemelterelését kapta, amit nagyon jól végez.

A telefonom szinte folyamatosan rezeg, mikor Hyonak épp szünete van. Nagyon be van zsongva, hogy minden jól sikerüljön.

Lassan kész az ünnepi vacsora. Már a dekorelemek is össze vannak készítve, de azt csak akkor teszem fel, ha Kilyan már nem jár ki a szobából WC-re sem.

Mar délután ötre járt az idő, mikor Hyo hívott.

- Szia, édes! Baj van? - vettem fel a telefont.

~ Szia, baba! Nem, dehogy! Képzeld sikerült kikönyörögnünk a diritől, hogy hamarabb hazaengedjen minket, hogy össze tudjunk pakolni a kéthetes welnessre.

- Ez óriási!

~ Beugrok a tortáért és megyek hozzátok. Kezdj el dekorálni. - mondta, majd rögtön bontotta is a vonalat.

- Neked is szia... - mondtam a süket telefonnak és elkezdtem dekorálni.

Gyorsan dobtam Lisának egy üzenetet, hogy már nem sokáig kell bent tartani Kilt, de mostmár ne jöjjenek ki, mert dekorálok. Amint elküldtem, hallottam, hogy bent kitört a háború, mert meg akarták nézni, milyen üzenetet titkol a lány. Csak remélni tudtam, hogy Lisa nyer és nem bukunk le, de jót mosolyogtam rajtuk.
Úgy érzem erre a délutánra Kilyan is elfeledkezett kicsit a problémáiról és újra úgy tud nevetni, mint amikor még kicsi volt.

Az utolsó tányért tettem az asztalra mikor, Hyo majdnem betörte az ajtót.

- Megjöttem! - suttogta, mikor mögém ért.

- Hallottam! - mondtam játékosan és megigazítottam a négy ajándékot. Hiába mondtuk Nayoennak, hogy nem kell ajándékot vennie, elég ha délelőtt leköti öcsi figyelmét, ragaszkodott hozzá.

Tőlem egy új fejhallgatót kap, Hyotól egy jegyet az egyik kedvenc DJ fellépésére. A két lánytól nem tudom mit kap. Négy kis doboz sorakozott egymás mellett, szépen becsomagolva.

- Írok Lisának, hogy jöhetnek! - suttogta Hyo.

Hallottam, ahogy Lisa megkérdezte Kilyanékat, hogy nem-e szeretnének e enni egy kis sütit. A válasz persze igen volt. A következő pillanatban Kilyannal az élen jöttek ki.
Amint kilépett egyszerre kezdtük énekelni neki a Boldog születésnapot-ot.

- De aranyosak vagytok! Már azt hittem elfelejtettétek. - könnyezett be a szeme örömében - Köszönöm!

- Kívánj valamit! - vezette Hyo a süti mellé a fiút. Behunyta a szemét és elfújta a gyertyákat.

Hagyomásan, mint szoktuk megtettük a hínárlevest és felvágtuk a tortát. Miután jól laktunk, átadtuk öcsinek az ajándékokat. Mivel mind más színű csomagolóanyagban volt, nem volt probléma.

Először Lisa kezdte.

- Boldog szülinapot, emberkém! - ölelte meg és adta át az ajándékát.
Kilyan óvatosan bontotta ki a kis dobozkát. Nekem sem juthatott volna jobb az eszembe. Egy bögrét kapott, amin egy aranyos kép volt kettőjükről.

- Ez csodaszép! - húzta közelebb magához derekánál és adott neki egy szájra puszit.

- Boldog szülinapot, Kilyan! - lépett oda Nayeon. Ő is átadta az ajándékot, amit öcsi boldogan nyitogatott.
Bár nem olvas sokat, vannak olyan könyvek, amiket nagyon szeret. Nayeonnak nagyon sikerült eltalálnia az ízlését. Egy romantikus krimi.

Én következtem a sorban.

- Boldog szülinapot, öcsi! - adtam át a dobozt, amiben ott lapult a fejhallgató.

- Köszönöm, Angelita! - ölelt szorosan magához, amit mosolyogva viszonyoztam.

- Boldogat, öcsi! - adta át Hyo is az ajándékát. Bár egy lapos dobozban volt Kilnek eszébe se jutott volna, hogy egy párosjegyet rejt. Mikor kivette belőle a kis papírt, lefolyt néhány könnycsepp az arcán.

- Nagyon köszönöm nektek! Jobbat nem is kívánhatnék! - Nézett ránk - És én még azt hittem egész nap tanulni fogunk a szobában... - neveztük el magunkat.

Az este nagyon jól telt. Nayeon nyolckor hazaindult és Hyo felajánlotta, hogy hazaviszi kocsival, úgyis pont útba esik a dorm felé.

Mi hárman még kicsit TV-ztük, majd elmentünk aludni.

From The Inferno /Lalisa ff./ *BEFEJEZETT*Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon