10. Fejezet

59 2 0
                                    

LISA

Pár perc késéssel, igaz, de már csak egy kanyar választott el a Lattétól. Lelassítottam légzésem és csillapítottam lihegésem. Ahogy befordultam, megláttam Rosé körvonalait. Nekem háttal állt. Odarohantam és a hátára ugrottam. Hála a jó reflexeinek nem estünk mindketten orra.

- Szia, Rosie! Jisoo?

- Nem láttam még. De te is késtél. - néz nem létező karórájára és megütögeti annak helyét.

- Jó, tudom, tudom. - mentegetőztem. - de nem én vagyok az utolsó. - Egy hosszúhajú lány alakját véltem felfedezni, ahogy rohan felénk széttárt karokkal. - Nézd, ott van! - mutatok a lányra. Elkezdtünk felé rohanni ugyancsak széttárt karokkal. Ahogy közeledünk felé és a lámpa megvilágította őt, láttam, ahogy körvonalazódik az arca. Tévedtem, Jennie az!

- Jenniiie! - vettem gyorsabb tempóra, hogy be tudjam előzni Rosét. A nagy lendülettől Jennienek hátrálnia kellett, mikor találkoztunk, hogy nehogy elessünk, de balszerecséjére ő hanyatt, én pedig rá estem. Csak hangosan nevettünk, majd miután feltápászkodtam, felsegítettem őt is.

- Te, hogyhogy itt vagy? Nem is írtál.

- Surprise!* - kezdte el rázni kezeit arca mellett.

- Jajj, te lány! - szólalt meg, időközben Rosé is utolért minket - Még Jisoot várjuk.

- Asszem ott van. - mutatott egy komótosan sétáló lány felé. Ahogy közeledett kihúzta füllhallgatóját és kikapcsolta a zenét.

- Hi! - köszöntünk szinte egyszerre a lánynak.

- Hali! - intett egyet - Bemegyünk?

- Persze! - invitáltam beljebb őket. Elfoglaltunk egy négyfős asztalt. Én Jennie mellé, míg Jisoo Rosé mellé ült. Nemsokra rá egy pincér jött oda hozzánk felvenni a rendelést. Én és Jisoo egy feketét, Jennie és Rosé, pedig egy Americanot rendelt. Kb 10 perc múlva ki is hozták a gőzölgő italokat.

- Miért is vagyunk itt? - tette fel a kézenfekvő kérdést Jisoo.

Elmeséltem nekik mindent, az elejétől a végéig. Hogy Kilyan más, mint a többiek, hogy képtelen vagyok bántani, és hogy rájöttem, hogy én nem mélyebbre akarom őt lökni, hanem meg akarom menteni. A lányok egyhangúan rávágták, hogy "the story of true love"**, amire csak annyit reagáltam, hogy hányást imitáltam.

- Dehogy, lányok! Ja, tényleg, nem is említettem, hogy összejöttem Jacksonnal. - vettem elő a telefonom és megnyitottam a chatet. Miután eljöttem Kilyantól, visszaírtam neki, hogy, ha csak baszni akar, keressen egy kurvát, mert velem nem fog játszani, de ha komoly kapcsolatot akar, akkor állok elébe. Szóval szinte semmi ismerettel, piás emlékekkel összejöttem vele. A lányokat rögtön hidegen hagyta Kil esete, de azért Jennie odaszúrt egy "Csajszi, ezt még megbánod" mondatot.

*Surprise: meglepetés
**The story of true love: az igaz szerelem története

From The Inferno /Lalisa ff./ *BEFEJEZETT*Onde histórias criam vida. Descubra agora