41. Fejezet

30 1 0
                                    

KILYAN

A két lány elkezdett összepakolni a wellnessre és a költözésre is.

- Sziasztok, tudok valamiben segíteni? - kezdtem.

- Nem, köszi! - mosolygott Hyo, aki épp egy adag dobozt pakolt el - Pont végeztünk egy adaggal. - tolták félre a dobozokat.

- Mit szólnátok, ha ezt a tesós estét megtolnánk? - kérdezte Angie.

- Oké, de előtte pakoljunk összébb. - utáltam a szanaszét heverő dobozokra.

Így négyen már hamar összekapoltunk. Legfőképp a ruhák maradtak már csak vissza.
Hyo és Angie válogatta miket visznek az útra és miket visznek majd a lakásra. Lisa szorgosan hajtogatta az anyagokat, én pedig a megfelelő helyre pakoltam őket stócokba.
A költözős dobozakat a szobám sarkába gyüjtöttük össze, míg a bőröndök az előszobában sorakoztak.

A nappaliban a legtöbb bútort kitoltuk a falhoz és a TVn egy random play dance videót indítottunk. Amint elindult a Fancy reflénje a Twicetól mindenki táncolni kezdett. Fél óra múlva lihegve fújtuk ki magunkat, de olyan jól hangulat volt, hogy egy újabb videó után kerestünk. Hyo lerohant a kicsijához, mert az ő szavait idézve: Nem lehet kihagyni ezt a meglepetését.
Nem sokkal később hat bluetoothos karaoke mikrofonnal és négy üveg sojuval a kezében jelent meg.

Immáron alkoholos üveggel és mikrofonnal a kezünkben indítottam el a klipet.

Lisa és én, akik nem voltunk annyira edzettek a sokáig táncolásban, inkább a kényelmes kanapén énekeltük a számokat, míg a két profi táncos magukat meg nem szegenyítve nyomták előttünk. Lehet, hogy már az alkohol is közbe játszott, de néhány lassabb számra már lassúzott a gerlepár.

- Elfogyott a pia. - tette le Lisa az üveget egy fokkal erőteljesebben az asztalra.

- Menjünk vegyünk még. - invitált minket Angie az ajtó felé. Hiába ivott már meg mindenki egy liter alkoholt, még egyikünkön sem látszott meg. Persze, azért gyalog indultunk neki a városnak valami pia után kutatva.

Viszont az egész folyamatot félbeszakította a gyomrom korgása.

- Mi lenne ha pizzázni mennénk? -dobta be az ötletet Hyo.

- Benne vagyok! - mondtuk egyszerre.

- Akkor menjünk. Én állok mindent. -mosolygott.

Elvezetett minket a kedvenc pizzázómba a Club 202-ba.

Leültünk és egyből böngészni kezdtük az étlapot.

- Én egy Bosszúálló pizzát kérek. -rendelt Lisa.

- Beválalós vagy. - kuncogtam.

- Én egy Nagymenőt kérek. -mosolygott a pincérre Hyo.

- Én is. - mondta Angie.

- Én meg egy sonkás kukoricásat kérek szépen.

A pincér mosolygott, majd elment.

- Lisa. Kérlek vigyázz Kilyanra! -nézett a démonra Hyo.

- Mindenképpen. Örülök, hogy ismerhettelek titeket. - mosolygott.

- Jó étvágyat! - jött a pincérlány és kiosztotta a pizzákat. - Valamit inni?

- Négy kólát kérünk! - válaszolt Angie mindenki helyett.

A lány visszatért az italokkal. Rajtunk már lehetett látni a pia hatását. Miután megvacsiztunk a városban kezdtünk bóklászni. Eddig fel sem tűnt, hogy Szöul ilyen szép. Az esti órákban a város különböző színű fényekben úszik. A Han folyón átívelő egyik hídról, pedig tökéletesen be lehet látni a várost.

Hajnali kettő körül értünk haza és alig három órát aludtunk, de egyikünk sem bánja. Mind nagyon jól éreztük magunkat tegnap este.
Nővéreméket kikísértük a Entertainment előtt álló kisbuszokhoz. Ahogy elindultak az utolsó percekig integettünk nekik, ahogy elhajtanak Daegu irányába.

Most miénk a ház. Csak kettőnké.

From The Inferno /Lalisa ff./ *BEFEJEZETT*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora