HYO
Ma van az én gyönyörű Angelitám születésnapja. Most szünetünk van és én haza rohantam egy sminkcuccért. Amikor kinyitottam az ajtót, az a látvány tárult a szemem elé, hogy öcsi épp a konyhában ügyködött egy tortán. A kakaós alapot keverte össze, amikor egy hatalmasat ugrott, de hamar megnyugodott, hogy csak én vagyok az.
- Hyoyeon! Ne hozd rám a frászt feleslegesen, kérlek! - ritkán szokott a teljes nevemen szólítani. Biztos totál idegben van.
- Bocsiiii! - néztem rá bociszemekkel - Mi jót csinálsz?
- Egy egyszerű tortát Angienak.
- Nocsak, nekünk van a legédesebb öcsikénk! - mosolyogtam rá közben lopva a laptopja képernyőjére pillantottam. - Mi jót írsz?
- Ja... ez csak egy dalszöveg. - folytatta a munkát.
- Elrejteném az ajándékát a szekrényedben. Megtehetem?
- Persze, nyugodtan.
Elindultam be a szobájába és a szekrény mélyére elrejtettem a páromnak szánt új telefont, és észrevettem Kilyan ajándékát is. Egy rajz,... ami Angiet ábrázolja angyalszárnyakkal, illetve egy méregdrága sminkes cucc. Épp léptem ki, amikor láttam, hogy a háznak abba a szegletébe indul, ahova Angie a pénzt rejti. Fura... nem pénzt lopott a széfből hanem... hozzátett... de...
- Honnan van a pénz? - kérdeztem meg, mire megugrott.
- H... hétvégenként dolgozom, csak most korán haza engedtek, mert valami tűzvédelmi ellenőrzés volt. - nézett le maga elé - Ez az elmúlt három hét bevétele. Mínusz Angie ajándéka.
Hogy lehet ilyen tiszta szívű? Nem angyal,... de simán lehetne uralkodó. Várjunk, mi? NEM! Nekem az a dolgom, hogy megvédjem, nem az, hogy a trónra juttassam. Azon a trónon halálomig fogok ülni. Miközben én halhatatlan vagyok és természetfelettieknek is nehéz megölni.
- Kilyan erre semmi szükség. Nyugodtan mondj fel és pihend ki magad hétvégenként.
- De minden egyes fillérre szükség van. - az emlékei... folyamatosan gyötrik. Remélem Lisával véget tudunk vetni ennek... még mindig azt hiszi, hogy az első közös telük lesz.
- Öcsikém. Emlékezz már! Egy család vagyunk, szinte mindent megosztunk. És én kő gazdag vagyok. Tudod... nem csak idol és DJ vagyok. Hanem - itt elkezdtem a fülébe suttogni -angyalkirálynő is. - egyenesedtem ki. -Na de nekem most mennem kell, majd Angieval is megbeszélsz mindent. - kaptam fel a sminkes táskát és indultam elfelé, de ekkor...
- Bocsi, bocsi, bocsi! - futott be Lisa is -Miben segíthetek? - ölelte át öcsém derekát.
- Már majdnem elkészültem. Mit szereztél Angiénak?
- Ezt, nézd! - mutatott fel egy csodaszép nyakláncot a lány.
- Gyönyörű!
- Kettő óra és itt vagyunk. Sziasztok! - futottam el.
--------------
Bekötöttem Angie szemét a liftben. Kilyan biztos valami remek tortát készített, ide érzem az illatát.
Elvezetni a lakás bejáratához és megállítottam az ajtó előtt.
- Várj itt egy kicsit, majd szólok ha jöhetsz. - súgtam a fülébe.
Benyitottam és láttam, hogy öcsi már mindent előkészített. Bólintottam és a fiú visszabólintott.
- Jöhetsz!
A lány tapogatózva bejött miközben egyik kezét fogva segítettem.
- Leveheted a szemkendőt is! - mondtam neki, majd amikor levette, öcsiékkel egyszerre kiáltottuk el magunkat.
- BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!
- Srácok! - folyt le néhány könnycsepp a gyönyörű szeméből - Köszönöm! - vont minket szoros ölelésbe.
Egyszerre indultunk el a szoba felé Killel. Hátunk mögé rejtettük az ajándékokat.
- Boldog szülinapot, életem! - nyomtam a kezébe a telefont, illetve egy gyors csókot a szájára leheltem.
- Köszönöm! - mosolygott az életem egyik értelme.
- Boldog szülinapot, nővérem! - adta át öcsi is az ajándékát, amikor Angie szeme kikerekedett.
- Hol tanultál meg így rajzolni? És mennyibe fájt ez neked?
- 1. Digitálisan viszonylag könnyű. 2. Nem mondom meg! - mosolygott.
- Boldog szülinapot, Angie! - adta át Lisa a láncot.
- L...lisa ez gyönyörű! - ölelte át a démont, majd az öcsénkre nézett.
- Te milyen tortát is készítettél? - kérdeztük egyszerre.
- Egyszerű csokitorta. Sima kakaópor, tojás, olaj, ecet, liszt és 250 gramm cukor. - mosolygott.
- Wow... viszonylag diétabarát. Viszonylag... - koncogtuk el magunkat
Leültünk, mint egy család és csendben, vidáman kezdtünk eszegetni.
----------
Épp lefekvéshez készülődünk. A sminkemet már lemostam, halkan megy Angie kedvenc sorozata a háttérben. Viszont... lépéseket hallottam... emberi, kemény lépteket... És ekkor egy hatalmas ütés érkezett az ajtóra.
Lisa rémülten ölelte magához Kilt... valami nem stimmel.
---------------
A/N
A fejezet ötlete Angie születésnapján fogalmazódott meg bennem.
Boldog Szülinapot nővérem, köszönöm, hogy együtt írhatunk egy ilyen fantasztikus történetet!
Kil~
VOUS LISEZ
From The Inferno /Lalisa ff./ *BEFEJEZETT*
FanfictionDémonnak lenni nem is olyan szórakoztató, mint azt a naiv emberek hiszik. Nem vagyunk olyan szabadok, mint azt gondolják. Mi is csak egyfajta csicskák vagyunk, akik az ördögnek engedelmeskednek és megbüntetik a bűnősöket. Elhitetik velünk, hogy az...