KILYAN
Ma van az első nap a suliban. Sajnos sokat csesztetnek, de úgy döntöttem, hogy ki fogok állni magamért.
Az osztályterembe minden rosszra felkészülve léptem be, mivel épp becsengettek. Az osztályfőnökünk a nyarát ecsetelte. Szünetben odajöttek a szokásos sulis menő fiúk.
- Nocsak, nocsak. Bozontka még nem döglött meg a nyáron. - löktek meg, neki a korlátnak - Bár elbaszta volna az a kamion!
Nem gondolva a következményekre lendítettem a festett szőkésbarna fiú arca felé az öklömet. Az ütésem eltalálta a száját és az orrát. Az ujjaimon egy kis vért láttam, és hogy a fiúnak felszakadt a szája, és az orra is vérezni kezdett.
- Ezt még megbánod! - törölgette a szájából kifolyó vért, a többiek pedig kicsit hátráltak. A főnök nélkül ők senkik.
- Nem hiszem! - húztam el a szám.
- Én viszont igen! - lendítette jobb öklét, de bal karommal megállítottam mozdulatában.
- Most ha megbocsátotok... - löktem el az utamból kezének segítségével és elmentem. Pár kiálltást és átkozást hallottam még tőlük, de mintha meg se hallottam volna, mentem tovább a büfébe. Nem tudom mióta lettem ilyen, de nagyon tetszik. Talán Lisának köszönhető. Biztos vagyok benne, hogy ezzel még nem végeztek velem, de állok elébe és harcolok ellenük a végsőkig. Már képes vagyok rá. Úgy érzem, akár a világot is meg tudnám menteni. Büszkén sétáltam a büfé felé, ahol hömpölygő sor fogadott. Egy perccel becsengő előtt értem a sor elejére és kértem ki a melegszendvicset. Kettesével szedve a lépcsőfokokat siettem fel a másodikra. A megfelelő folyósóra fordulva, megláttam, ahogyan az ofő becsukja maga mögött az ajtót. Mielőtt beléptem volna, felkészültem a legrosszabbra. Egy halk kopogás után benyitottam.
- Elnézést a késésért! - hajoltam meg többször is a középkorú szőke hölgy előtt.
- Asano? - tolta fel szemüvegét orrán.
- Igen, én volnék az. - suttogtam magam elé félhangosan.
- Ha nem ez lenne az első nap, most a tábla előtt szenvedne. - mondta szokásos szigorú hangnemében. - Értette?
- Igen, tanárnő! - mondtam határozottan és hangosan.
- Fáradjon a helyére! - biccentett fejével és folytatta az órát.
Az utolsó két osztályfőnöki óra is hamar eltelt és boldogan szedtem lábaim otthonom felé. Megérkezve, ledobtam iskolatáskám és egy másikat elővéve dobáltam bele a fontosabb dolgokat és indultam meg az Entertainment felé nővéreimhez. Ezt a napot nekik is hallaniuk kell!
A portás már nagyon jól ismert.
- Helló, Dan!
- Hello, Kilyan! A nővéreid a hatodikon vannak, a táncteremben.
- Köszi!
Felmentem a cég hipermodern liftjével a hatodikra, majd a táncterembe egy kopogás után benyitottam. A lányok épp szünetet tartottak.
- Szia, Kilyan! - köszöntek rám.
- Sziasztok!
- Na mi volt ma a suliban? - kérdezték.
- Képzeljétek. Végre megvédtem magam. A legnagyobb cikizőmnek behúztam egyet. És felszakadt a szája meg az orra.
- Ezt azért lehet, hogy nem kellett volna... - nézett a mélyen szemeimbe Hyo és egy borzongás futott végig a hátamon.
A lányok főnöke feltépte az ajtót.
- Csajok, irány a kondi. Kicsi Asano te is jöhetsz. - viharzott el a negyvenes éveiben járó fickó.
- Öcsi, te most menj haza és kérlek készíts valami ehetőt, mert ma este későn megyünk haza.
- Oksi, sziasztok.
A buszom elakadt a nagy dugóban, szóval besötétedett mire hazaértem. Épp sütöttem ki a bundás kenyeret, amikor egy női kar a derekam köré fonódott. Megfordultam és Lisa állt velem szemben.
- Szia. -nyomott egy csókot az ajkaimra.
- Szia. - viszonoztam csókját.
- Láttam, mi történt ma a suliban. Ennek még következményei lehetnek.
- Nem te tanítottad, hogy álljak ki magamért?
- De ez a gyerek egy nagykutya. Az ilyen ügyeket hagyd Lisára. - zárta el a gázt és nyomott a falhoz miközben vadul elkezdte falni ajkaimat. Hallottam, hogy zörög a zár.
Eltoltam magamtól Lisát.
- Viselkedj normálisan.
Nyílik az ajtó és a nővéreim lépnek be.
- Sziasztok.
Lisa gyorsan árnnyá változott.
- Korábban elengedtek minket. Szia. -köszönt Angie - Mi a kaja?
- Bundáskenyér. - tálaltam meg és ettünk. Mint egy normális család.
ESTÁS LEYENDO
From The Inferno /Lalisa ff./ *BEFEJEZETT*
FanficDémonnak lenni nem is olyan szórakoztató, mint azt a naiv emberek hiszik. Nem vagyunk olyan szabadok, mint azt gondolják. Mi is csak egyfajta csicskák vagyunk, akik az ördögnek engedelmeskednek és megbüntetik a bűnősöket. Elhitetik velünk, hogy az...