Selim gelen sesin kim olduğuna bakmak için arkasını döndüğünde birkaç duyguyu bir arada yaşıyordu. Hem şaşırmış, hem mutlu olmuş hem de büyük bir özlem duymuştu.
Karşısında duran kişi Sahra idi.
"Sahra."
Selim koşarak ona doğru gitti ve sarıldı.
"Bu sensin değil mi? Ben hayal görmüyorum."
"Evet benim buradayım. Ama şimdi gel içeri girelim. Sana her şeyi anlatacağım."
Sahra Selim' i de yanına alıp büyük siyah demir kapıdan birlikte içeri girdiler. Kapıdan içeri girdiklerinde onları büyük güzel bir ev karşılamıştı. Kahverengi tonlarında ahşap büyük bir evdi. Biraz daha ilerledikçe büyük yeşillik bir bahçe vardı.
Hava karanlık olduğu için Selim sadece evin bu kadarlık bir alanını görebiliyordu. Biraz daha ilerleyip evin yan tarafında bulunan krem rengi üç koltuk ve ortada ahşaptan büyük yuvarlak bir masa bulunan yere oturdular.
"Sen burada bekle ben hemen geliyorum."
"Nereye gidiyorsun?"
"Merak etme birazdan geleceğim."
Sahra evden içeri girip Derya ablasına Selim'in geldiği haberini verdikten sonra birlikte yeniden dışarıya, Selim' in yanına döndüler.
"Derya abla Selim burada biliyor musun?"
"Sen ciddi misin?"
Dışarı çıktıklarında Derya Selim' i güler yüzle karşılayıp ona hoş geldin dedikten sonra konuşmaya başladılar.
"Hoş geldin Selim. Belki beni tanımazsın ama ben Derya. Çiftliğin eski sahibinin kızıyım."
"Aslında sizi tanıyorum yani suret olarak değil ama Sahra sizden çok bahsetmişti."
"Bu iyi. Buraya nasıl geldin? Nasıl buldun? bilmiyorum ama yeniden hoş geldin."
"Aslında buraya çiftlik için gelmiştim. Çiftlik son zamanlarda eski ününü yitirmişti ben de bunu yeniden sağlamak için Fırtına Adımları bulup onu çiftliğe davet edecektim. Çiftliği yeniden eski haline getirebilmek için. En son buraya girdiğini gördüm. Onu tanıyor olmalısınız."
Derya ve Sahra birbirlerine bakıp gülümsedikten sonra Derya Selim' e bakıp, "Evet, tanıyoruz hem de çok yakından. Demek sen onu alıp İstanbul' a çiftliğinize götürmek için geldin. Ama yalnız o herkesi kabul etmez bunun için ne yapmayı düşünüyorsun?"
"Aslında bunu hiç düşünmemiştim. Ve tek derdim de bunun sayesinde Sahra' ya ulaşabilmekti. nihayet onu buldum. Ama hâlâ bu işe devam edip etmediğini bilmiyorum."
"İstersen bırakalım da ona Fırtına Adımlar karar versin ha ne dersin? Sahra gidip içeriden Fırtına Adımların buraya gelmesini ister misin?"
"Tamam Derya abla ben hemen geliyorum."
Sahra yanlarından ayrılıp evin içine girdikten sonra bir süre dışarı çıkmadı. O sıra da Selim merakla içeriden gelecek olan fırtına adımı bekliyordu.
O esnada içeriden yüzünde yine o yarışta ki maskesiyle Fırtına Adımlar isimli jokey göründü. Selim' e doğru yaklaştığında Selim herkesin merak ettiği o kişinin yüzünü görecek olmanın heyecanıyla ona bakıyordu.
Biraz daha yaklaşıp koltuğun kenarına geldiğinde yavaşça yüzünde ki maskeyi çıkarmaya başladı. Maskeyi tamamen çıkardığında Selim şaşkınlık içinde ne söyleyeceğini bilemeden öylece dona kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FIRTINA ADIMLAR (Tamamlandı)
Teen FictionSahra' nın on yaşında gördüğü Yadigar isminde ki ata duyduğu sevgi onu ilerde bir jokey olmaya götürecek olan fitili ateşlemişti.