-10

502 66 6
                                    




-аео

- Пак Үрэ нь хэд хоногийн өмнө *** энтертайменттай хийсэн гэрээгээ дуусгавар болгосон бөгөөд СМЭ-д албан ёсоор орсон гэж мэдээллэлээ. Мөн өчигдөр шөнө гарсан мэдээлэлд СМЭ хариу өгнө хэмээн мэдэгдэв. Харин модель Жон Жинсүгийн агентлаг ямар ч мэдээлэл өгөөгүй, чимээгүй хэвээр байна.

1. [+5518 -32] Жижиг газрын том дуучин гэсэн хоч нь үгүй болж том газрын том дуучин боллоо, Пак Үрэ.

2. [+4963 -214] СМ ч чадварлаг хүмүүсийг соронз шиг татах юм даа. Ахиад нэг уран бүтээлч тэднийх боллоо. Баяр хүргэе СМ.

3. [+3964 -995] Хүмүүс сүүлийнх нь өгүүлбэрийг уншихгүй байна уу? СМЭ-ийн гэрээний мэдээ гараад шуудхан өмнөх хэргийг нь мартчихдаг байна шүү.

4. [+4851 -1745] Удахгүй эргэн ирэлт хийнэ гэж хүлээж байгаа шүү.

5. [+5712 -693] Гэрээгээ шинээр хийсэн юм бол ажиллах хэрэгтэй шүү дээ. Ямар завтай байгаа юм бэ? Элдэв цуурхалд өртөөд, биднийг үл тоогоод байна уу?

6. [+2756 -749] Үерхлийн цуурхалаа мартуулах гэж энэ мэдээг зарлаад байгаа бололтой. Ямар тэнэг юм бэ? Хэрвээ үнэхээр тэгэхийг хүссэн бол эхлээд үгүйсгээд, дараа нь үүнийгээ зарлаж, эргэн эрэлтийн мэдээ хийх ёстой байсан юм даа.

7. [+3485 -664] СМЭ+Пак Үрэ=эргэн ирэлт? Өмнөх дуунууд нь ч одоог хүртэл чартуудаас буухгүй байхад шинэ дуу, сайн ар талтай хийвэл ч жинхэнэ том зүйл гарч ирнэ дээ.

8. [+5329 -445] Эхлээд үерхлийн цуурхлынхаа хариуг сонсъё оо. Дараа нь энэ эргэн ирэлт энэ тэрээ зарла тэгэх үү?

Хоёр орчим цагийн дараа:

- Жон Жинсү, Пак Үрэ нарын үерхлийг СМЭ үгүйсгэлээ.

- Сайн байна уу, СМЭ байна. Ийм баримт нотолгоогүй, зөвхөн нэг зүйл дээр хийсэн дүгнэлтээс болж цуурхал газар авч, та бүхэнд буруу ойлголт төрүүлсэн тул тайлбар хийж байна. Уржигдар буюу 8-р сарын 28-ы өдөр Жон Жинсү, Пак Үрэ, ЭКСО У Сэүн нар уруулын будагны зураг авалтад орсон бөгөөд өчигдөр цуг хооллосон. У Сэүн нь цагийн хуваариасаа болж, эхэлж ороод, тэднээс арай өмнө гарч ирсэн тул Пак Үрэ, Жон Жинсү нар цуг гарч яваа харагдсан байна. Нотлох баримт У Сэүний хоолны газар луу орсон, гарсан хяналтын камерын бичлэгний хэсгээс, Пак Үрэ Жон Жинсү нарын орсон, гарсан цагуудыг хавсаргалаа.

СМЭ

1. [+6645 -685] Сэтгэл амарчихлаа.

2. [+1643 -645] Жоохон худлаа санагдаад байх юм. Би ургуулж бодож байж магадгүй л дээ. Гэхдээ зүгээр л yулзалтыг нь нуухын тулд шууд Сэүнийг ашигласан юм шиг мэдрэмж төрөөд...

I'm not like this /MGL/Where stories live. Discover now