-23

389 49 10
                                    


-аео

- Пак Үрэ завсарлага авснаасаа хойш анх удаа гарч ирлээ. Тэрээр өчигдөр ээжийгээ онгоцны буудлаас тосч авсан бөгөөд бие хамгаалагч, менежергүйгээр өөрийнхөө машинаар явж байсан. 

Зураг 1, Зураг 2

1. [+1045 -12] Жоохон таргалчхаа юу даа? 

2. [+512 -3018] Гэхдээ ээжийг нь харж байсан ч аав нь байдаг юм уу? Эцэггүй? 

3. [+1083 -45] Ээжийгээ тэврээд нүдээрээ инээж байгааг нь хараач ээ. 

4. [+621 -54] Сул хувцасласан хэдий ч таргалсан нь харагдаж байна. Хоолны дэглэм гэлгүй юу хүссэнээ идэж байгаа байх даа? Сайн идээд, сайн амраад ирээрэй. 

5. [+1745 -1956] Зарим бүр өвдчихсөн, хэцүү зүйл тохиолдсон хүмүүс хүртэл амралт авахгүй байхад тэр яг яасан гэж ингэж хүссэнээрээ байгаад байгаа юм бэ? Хачин санагдаж байна. СМ ч гэсэн бусдыг нь шахаж байж түүнийг зүгээр л амраагаад байгаа хэрэг үү? Түүнээс илүү амралт хэрэгтэй хүмүүс байна. 

6. [+447 -797] Надад таалагдахгүй хэвээрээ л байх чинь. Ийм өөрийгөө бодсон хүний юунд нь дурладаг байна аа? Шүтэн бишрэгчдээ ч тоохгүй өөрийн амрыг бодоод амраад яваад байх юм. Залуухан байж хөдөлмөрлөх хэрэгтэй. 

7. [+321 -65] Ээж нь залуухан юм аа. Хэдтэй юм бол? Охинтойгоо ч их адилхан харагдаж байна. 

8. [+1428 -74] Ээж нь ирэх гээд завсарласан юм болов уу? Уулзаагүй их удсан биз дээ? Сүүлд хоёр билүү гурван жилийн өмнө ээжтэйгээ гадаадад уулзсан байсан. 

9. [+1127 -65] Харсандаа баяртай байна аа. Дуунуудыг нь өдөр бүр сонсож байгаа ч санаад байх юм. 

10. [+1849 -17] Ээжтэйгээ цагийг сайхан өнгөрөөгөөрэй. Тэр ч гэсэн ээжтэйгээ цуг байхыг хүсдэг л байлгүй дээ. Хэрвээ ингээгүй байсан бол өдийд юун өөрөө ингэж тосох. Бараг уулзаж ч чадахгүй байх байсан даа. 

***

Сэүн яахаа мэдэхгүй байсан боловч эргэж хараад, "Тийм зүйл болоогүй ээ." 

"Тэгээд угаасаа ийм улаан хацартай юм уу? Хөөх зурагнаасаа үнэхээр өөр юм аа." 

"Ээж ээ, зүгээр л жоохон улайчихсан байхгүй юу даа. За тийшээ сууцгаая." гээд Үрэ ээжийгээ сугадан, сандал руу суулаа. 

"За тэгэхээр одоо өөрийгөө танилцуулна даа." 

"А-аан за. Намайг У Сэүн гэдэг. Тэгээд... тэгээд..." 

I'm not like this /MGL/Where stories live. Discover now