14. Večírek

94 2 0
                                    

Asi po půl hodině, když Rose s Dimitrijem vylezli ze sprchy si Rose lehla na postel jen v ručníku a sledovala Dimitrije jak si oblíká tričko.
"Na co tak koukáš?" zasmál se pobaveně.
"Na tebe..." odvětila prostě.
"Anya byla nadšená." usmál se a posadil se vedle ní na postel. "Vypadali jste spolu roztomile."
"Ona je roztomilá. Je tak malá a zároveň chytrá, že by každého oblbla jen jedním slovem." zasmála se Rose.
Dimitrij jí pobaveně sledoval a pak si jen povzdechl. "Někdy zapomínám, že ty sama jsi ještě mladá."
"Ty taky jsi mladý." zasmála se a přejela mu rukou po paži. "A teď promiň, ale musíš zmizet má přijít Lissa." strčila do Dimitrije a ukázala na dveře.
"Vyhazuješ mě?" zeptal se na oko dotčeně.
"To bych si nikdy nedovolila." usmála se a přitiskla své rty k těm jeho.
Polibek jí oplácel a rukou jí zajel pod spodní lem ručníku, když se ozvalo klepání.
Rose se odtáhla od Dimitrije teda spíš odtrhla a otevřela Lisse dveře. Lissa vstoupila a přejela pohledem jak Rose tak Dimitrije. "Tak už běž večer se uvidíme na tý oslavě." usmála se Rose na Dimitrije.
"Ty tu předtím nebudeš?" zeptal se překvapeně Dimitrij.
"Budeme s Lissou u Viky v pokoji." usmála se Rose. "Takže večer." přitáhla si ho trochu za tričko a políbila ho. Dimitrij se jen usmál a odešel.
Sotva se zabouchli dveře Lissa se rozesmála. "Tak vidět vás takhle je zážitek na celý život!" smála se. "Za Viky máme přijít za půl hodiny. Teď se hádá s Adrianem a pomáhá s pečením. Christian je celý vedle z Oleniných receptů a ty jak vidím si místo práce užíváš orgie."
"No a? Děláš jako by jsi ty byla jeptiška!" zasmála se Rose a zase si sedla na postel.
Lissa automaticky hodila po Rose igelitku, kterou přinesla. "Obleč si je." usmála se Lissa pobaveně.
Rose chytla igelitku a vytáhla z ní šaty. "Zase šaty?" zabručela znuděně.
"Děláš jako by jsem tě je nutila nosit denně." smála se Lissa. "Nelíbí se ti?" posmutněla najednou.
Rose se na šaty zadívala. Byly tmavě modré na úzká ramínka z hedvábné látky a zužovali se pod prsy. "Jsou krásné." přiznala Rose. Vzala je a zapadla do koupelny.

Když Rose vylezla po 20 minutách z koupelny měla na sobě šaty. Vlasy si trochu natočila a nechala rozpuštěné. Lissa se usmála a podala jí boty, které mezitím vybrala. Lissa se taky oblékla a měla na sobě zelené šaty, které jen zvýrazňovali barvu jejích očí a složitý účes.
Asi po 15 minutách už klepali na dveře Vikina pokoje. Viktorie se smíchem otevřela a nechala je vejít dovnitř.
"Tak já půjdu babička mě jinak zabije jestli se dozví, že se tu ulejvám." řekla Larisa, která seděla u Viky na posteli a odešla.
"Rose moc ti to sluší!" usmála se hned Viky a prohlížela si Rosiny šaty. Viktorie měla na sobě černé úzké šaty celkem neobvyklého střihu a zlatou čelenku v kudrnatých vlasech.
"Viky ukaž Rose tu fotku." usmála se Lissa.
Viktorie se zasmála a přešla ke stolu odkud vzala fotku v rámečku a podala jí Rose. "Myslím, že se ti bude líbit." zasmála se. "Je mu tam osmnáct."
Na fotce byli všichni. Dimitrij, jeho sestry, Olena a Jeva. Dimitrij byl mladší, ale pořád stejně krásný. Nejvíce jí, ale zaujal Dimitrijův výraz. Byl šťastný i smutný zároveň. "Moc hezká." usmála se Rose a podala jí Viky na zpátek.
"Tak mohla by jsi dopovědět to jak tě brácha nachytal s tím Zeklosem?" usmála se Viky a posadila se vedle Rose a Lissy na postel.

Asi po hodině ve Vikynym pokoji holky zavolala Olena, že už přišli první hosté. Rose šla po schodech poslední a celkem se znuděně loudala. Na gauči v obýváku si všimla pár neznámých lidí, když prošla za Viky chodbou. Zrovna se ozval zvonek u dveří a Olena zakřičela na Viktorii, aby šla otevřít.
"Jdi s Viky otevřít já jen zkontroluju Christiana jestli ještě dýchá. Když jsem odcházela z kuchyně vypadal, že se z Adriana zblázní." zasmála se Lissa a zmizela ve dveřích, které vedly do kuchyně.
"Rose!" houkla na ní Viky.
Rose jen usmála a šla za Viktorií otevřít. Když Vita otevřela dovnitř se nahrnulo asi 5 kluků ve věku asi jako Viky s Adrianem s jednou dívkou. Všichni to byli dhampýři a vypadali, že si o sobě dost myslí. Jen jeden vypadal, že mu je asi tolik co Dimitrijovi.
"Čau Alexi." vydechla znuděně Viky. "Rose tohle je Aleksey a jeho parta. Lidi to je Rose." řekla už trochu veseleji. "Rose tohle je Eleanor, ale říkej jí Ella chodíme spolu do školy." usmála se a mávla na dívku, která stála vedle Alexe.
"Tak tohle je ta nová sexy američanka co jí potkala Valerya!" zasmál se jeden z kluků anglicky a ukázal na Rose.
"No musím uznat, že Valeryi se nedá věřit jsi mnohem krásnější než se tu povídá." usmál se na Rose Aleksey a spražil kamaráda pohledem. "Určitě se z nás stanou velmi dobří přátelé." dodal dokonalou angličtinou a Rose slyšela dost silnou dvojsmyslnost.
"To je, ale škoda, že přátel už mám dost a další nepotřebuji." usmála se hořce Rose.
Viky se zasmála, ale pořád byla zticha.
"Mám rád výzvy a hry. Hlavně, když je výhrou krásná žena. Myslím, že o to ta hra bude zábavnější." usmál se na ní Aleksey. "Jsem jeden z nejlepším lovcem Strigojů v Baie slečinko a většina dívek tady by dalo i život za můj jediný pohled." zasmál se. Rose musela uznat, že byl hezký a dobře stavěný, ale na Dimitrijem neměl ani omylem. Měl světlé vlasy barvy písku a zelené oči. V jeho pohledu bylo, ale něco dost nepříjemného.
"Dávej pozor na jazyk Lexy! Myslím, že to už přeháníš. Za prvé to, že jsi jeden z těch nezaslíbených bláznů neznamená, že jsi něco extra úžasného. A za druhé je zadaná." procedila skrz zuby Viky a k tomu dodala nějakou sprostou ruskou nadávku.
Rose se jen hořce zasmála a zvedla ruku na znamení, aby Viky zmlkla. "Dobře když jsi tak úžasným lovcem Strigojů mohl bys mi ukázat tvé značky?" usmála se na Alexe sladce Rose.
Viky se zatvářila šokovaně, ale pak jako by pochopila. Alex se k Rose otočil zády a Rose uviděla šest malých značek na jeho krku. Značku slibu tam však neměl. Rose se jen zasmála a otočila se k němu zády odhrnula si vlasy a tím všem naskytla skvělí výhled na její krk. Rose měla dvě značky za každého ze dvou Strigojů a pak značku za bitvu. Následovala značka slibu a pak další znak za bitvu u Great Falls. Ucítila překvapené pohledy všech kluků a pak se na ně zas s úsměvem otočila. Jeden kluk něco zamumlal rusky a Alex jen něco na oplátku na něj vyštěkl.
Viktorie se zasmála a pověsila se Alexovi na rameno. "Tak co tvoje ego? Holka mladší než ty a už je v zabíjení strigojů lepší. A co je na tom nejlepší?! To, že je strážkyně a zabíjí jen, když musí." smála se Viky a zas se od něj odtáhla.
Alex něco rusky vyštěkl a pak pohlédl na Rose. "My se ještě uvidíme!" štěkl a zmizel s celou svou partou v domě.
"Jo a to označení nejlepší lovec Strigojů v Baie bys měl přestat používat, alespoň dokud je brácha zpátky doma!" křikla za ním Viky. "Nevšímej si ho je to idiot." usmála se na Rose.
"Já vím takových blbců jsem už viděla!" zasmála se Rose. "Nechápu proč ta tvoje kámoška s nimi je." vydechla Rose vážně.
"Je to Alekseyova sestra." vydechla Viky a pak se zas usmála. "No myslím, že brácha bude štěstím bez sebe až se dozví, že je ten blbec s jeho partou tady." vydechla pobaveně. "Být Alexem si dávám pozor. Jestli Dimka uvidí jak si tě prohlíží příjde o hlavu." smála se Viky.
"Dimitrij ho nesnáší?" zeptala se Rose.
"Nemůžou se snést v jedné místnosti. Myslím, že to už má brácha radši Ivaškova než Alexe." vydechla vážně Viktorie. "Pojď jdeme o dveře se postará Larisa."

Asi po půl hodině co se Rose seznámila asi se 100 lidmi se objevil ve dveřích Dimitrij. Rose se zrovna bavila s holkou, která se jmenovala Elizaveta a navíc, i když většina lidí uměla anglicky velice dobře Elizavet patřila k té menšině co jí moc angličtina nešla. Otočila se s úsměvem na Dimitrije na kterého zrovna mluvila nějaká holka. "Dobře se bav Lizo určitě si ještě promluvíme." odbila jí Rose a šla za Dimitrijem.
Kolem Dimitrije se utvořil malý hlouček lidí převážně jeho až Rosina věku. Stálo u něj asi 5 holek a 3 kluci. Jedna holka se Rose už z dálky moc nelíbila a když přišla blíž poznala v ní Valeryi. "Rose!" usmál se Dimitrij a v tu chvíli Rose na Valeryi úplně zapomněla.
Rose postavila těsně vedle Dimitrije a usmála se. "Byl jsi dlouho pryč." konstatovala.
"Irina s Oksanou mají přijet po půlnoci a Vasilisa se po tobě sháněla." odvětil.
"Půjdu jí najít za chvíli se vrátím." usmála se Rose na Dimitrije a zmizela ve dveřích.
V kuchyni seděla Lissa u stolu s Christianem a povídali si. "Tak to teda ne!" zasmála se Rose. "Koukejte se zvednout jde se na oslavu! Přece mě v tom nenecháte samotnou! Víte kolik lidí chce slyšet o mě a Dimitrijovi nebo o tom jak byl Strigoj?!" vysypala ze sebe Rose.
"Neboj už jdem" zasmála se Lissa a postavila se.
"Jděte na před příjdu za vámi. Počkám na Adriana." prohlásil Chris.
"Dobře" řekla Lissa a šla s Rose na chodbu. "Hledala jsem tě." pohlédla na Rose.
"Já vím." vydechla Rose.

Po hodině Rose už začala být celkem unavená. Olena všem rozdala panáky s pitím a pak něco rusky prohlásila. Všichni to na ráz vypili. Rose je napodobila a kopla to do sebe. V tu chvíli se Rose cítila jako by spolkla sirku. Viděla jak Lissa pití trochu vyprskla a nenápadně vrátila pití zpět na stůl. Vedle Rose se objevil Dimitrij, když zrovna Rose začala kašlat.
"Co to sakra bylo?!" kašlala Rose.
"Vodka" zasmál se Dimitrij a přidržel jí za ruku, aby neupadla.
"Ne, tu už jsem pila! A tohle vodka nebyla." zakašlala.
"Tohle byla, ale Ruská vodka ta je o dost silnější než ta napodobenina, kterou prodávají v Americe." zasmál se a pobaveně jí sledoval. Vytáhnul jí opatrně na chodbu a Rose se usadila na schodech na konci chodby. Kašlala dál, ale už to bylo lepší. Posadil se vedle ní a obejmul jí kolem ramen.
"To teda byla síla." vydechla a opřela si hlavu o jeho rameno.
"Alespoň se nám podařilo se vytratit z toho hororu." zasmál se a pohladil jí po vlasech.
"To je pravda" usmála se Rose a přestala kašlat.
"Moc ti to sluší." konstatoval Dimitrij a pečlivě si Rose prohlédl. "Netušil jsem, že jsi si sebou zabalila i šaty."
"To já ne to Lissa" zasmála se potichu Rose. "Občas mi příjde, že je připravená na všechno."
"Vypadáš v nich nádherně. Škoda, že Anya už spí to už bych jí asi nevymluvil, že jsi princezna." zasmál se Dimitrij.
"Nepřeháněj!" smála se Rose a strčila ho rukou do hrudníku.
"Nepřeháním!" usmál se vážně a chytil jí za bradu. Jemně přitiskl své rty k těm jejím a políbil jí. "Jsi nádherná" zašeptal jí do ucha a obejmul jí zas kolem ramen. Tentokrát si jí, ale držel blíž u sebe.
"Miluju tě" zašeptala Rose a otočila hlavu jak jen to šlo. Stejně, ale na něj viděla jen trochu.
"Já tebe taky Rozo." usmál se a znovu jí jemně políbil.
"Ale, ale co to tu máme?!" zasmál se Aleksey, když vyšel asi ještě s dvoumi kluky na chodbu.
Rose trochu nadskočila leknutím, ale Dimitrij zůstal jako vždy ledově klidný a dál jí držel kolem ramen. "Nikdy bych nečekal, že slavného strážce Belikova uloví zrovna jeho studentka." zasmál se ledově Aleksey.

VA - Východ slunce 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat