⛅ part 7 ⛅

1.1K 320 51
                                    

ووت یادتون نره🤗🍓

با صدای کوبیده شدن در اتاق ناچارا بعد از خداحافظی سریعی با بکهیون تماسو قطع کرد و بلافاصله جونمیون و جنی وارد شدند .

هنوز رد خنده های محوی از مکالمش با بکهیون روی صورتش میدرخشید .

+ با کی حرف میزدی صدای خنده هات تا بیرون میومد ؟

چانیول بیخیالانه شونه ای بالا انداخت :

' با یک دوست !'

جین نگاه چپی بهش انداخت :

+ دوست؟

' اره دوست جین جین، اون شمِ زنانتو بکش کنار از زندگیم "

جونمیون کتشو بیرون آورد و روی کاناپه انداخت :

- فعلا وقت گپ دوستانه نیست؛ فقط چند روز به مناقصه مونده و امروزم روز آخر تحویل پروژه قبلیمونه و از امروز باید کل تمرکزمون و فقط بزاریم برای کنفرانس طرح ارائه تا قبول بشیم .

جونمیون به سمت جین برگشت:

- جین لطفا امروز برو کارای تحویل پروژه قبلی رو انجام بده که از فردا رسما وقت هیچکاریو نداریم .

' نه به تائو بگو بره! '

جونمیون کلافه تکیشو به مبل داد :

- باز جن زده شدی؟ تحویل پروژه ی؛ باید یکی از سه مهره ی اصلی شرکت برای تحویل اقدام کنن نه مدیر اجرایی چان ؛این و که تو بهتر میدونی و لازم نیست بهت یادآوری کنم!

+ مشکلی نیس چانی خودم میتونم برم .

چانیول بچگانه لجبازی کرد :

' منم واضح گفتم نه و باید تائو بره، اونم مدیر اجرایی کمپانیه... "

- اوووف چان درکت نمیکنم چرا تو این آشفته بازار داری بهانه گیری میکنی،چرا نباید جینی بره سرِ انجام کاری که همیشه خودش انجام میده ؟!

چانیول سرفه ی نمایشی کرد :

' اووم...جین جین....( با انگشت اشاره اش شروع به خاروندن ابروی سمت چپش کرد و تن صداش و پایین تر آورد): روز اولشه نباید زیاد فعالیت داشته باشه '

جونمیون به چانیول و بعد صورت سرخ شده ی جین نگاه کرد :

- من اصلا نمیفهمم که چی داری ... اوه

+ یاااا چان بهت قبلا که گفتم مشکلی ندارم لازم ‌نیس هر ماه این کارو کنی .

چانیول با دیدن صورت قرمز شده ی جین لبخندی زد :

' ببخشید دست خودم نیست از دوره ی دبیرستان تاریخش یادم مونده؛ بعدشم من کسیم که تمام مدت دبیرستان کمرتو ماساژ میدادم چرا الان این قدر سرخ شدی؟؟ '

جونمیون که از چهره ی سرخ شدش مشخص بود خندشو نگه داشته بلند شد :

- دقیقا یادمه با بچه ها اوایل برامون سوال بود چرا چان ماهی یکبار میزنه به سرش شروع به ماساژ کمر و شکمت میکنه ؛ من به تائو میگم برای تحویل پروژه بره...تو هم فعلا طرحو تو نرم افزار پیاده کن .

ภєvєг Ŧคll เภ l๏vє  <ᶠᵘˡˡ>🍃Where stories live. Discover now