⛅ Part 10 ⛅

1.1K 312 76
                                    

ووت یادتون نره🍃💙

تو اتاق چانیول نشسته بودم و با لیوان آبِ تو دستم بازی میکردم .
از اول آشناییم با این مرد گند زده بودم تا همین الان !
تو زندگی قبلیم چه غلطی کردم که مجازاتش این اتفاقات خجالت آور در برابر چانیول بود ؟!

-بهتری؟؟

با شنیدن صداش هول شده از فکر بیرون اومدم :

"آره آره بهترم... روز اول کاری گند زدم."

کنارم روی صندلی نشست :

- نگران نباش به سوهو زنگ زدم توضیح دادم، اگر بهتری بریم اتاف کنفرانس، برای پروژه جدید  باید تمام تیم حضور داشته باشن تا شروع بشه،
بریم؟؟

خجالت زده به سرعت سرمو برای تایید حرفش تکون دادم:

"حتما!"

قبل بلند شدن کامل از روی صندلی
دستی روی شونم نشست، سوالی نگاهش کردم.

- مطمئن باشم بهتری؟

'برای این سوال لازمه اینطوری بهم خیره بشی؟!'دستپاچه برای فرار از نگاه تیزش از زیر دستش شونه خالی کردم و ایستادم :

"اره،گفتم که خوبم..اتاق کنفرانس کجاست؟بریم! فقط ترجیحا از پله ها"

تکخندی زد: اووکی خرگوشی فقط یک طبقه فاصلمونه،از راه پله ها میریم .

در شیشه ای کشویی رو باز کرد و کنار هم داخل شدیم.
چند نفری که روی صندلی پشت میز مستطیل شکلی نشسته بودند بلند شدن و تعظیم دوستانه ای به چانیول کردند .
با نگاهم به دنبال کریس گشتم و سریع روی صندلی خالی کنارش نشستم .
سرشو بهم نزدیک کرد:

-معلوم هست کجایی؟ گوشیتو چرا جواب نمیدی؟ دکوره؟!

"بعدا برات تعریف میکنم..."

نگاهمو روی بقیه چرخوندم تا سوال بیشتری نپرسه!

-بیون بکهیون درسته ؟

" بله "

- شنیدم چه اتفاقی افتاده اما امیدوارم دیگه دیر نکنی، من تائو سرپرست پروژه هستم .

تائو با نگاه از سوهو و چانیول اجازه گرفت تا جلسه رو شروع کنه!

-خب...همینطور که تا حدودی در جریان هستید یک کنفرانس رقابتی و مهم در راه داریم. شرکت های ساختمانی زیادی از این شانس برخورد دار هستن که شرکت کنن اما خب این در اصل بین ما و کمپانی تاپ هست، بخاطر اتفاقاتی کمی عقب افتادیم ولی دلیل نمیشه عقب نشینی کنیم، طرح اصلی ای که مورد نظر صاحبان این پروژه هست در اختیارتون قرار میگیره تا کارو شروع کنین...این یکی از بزرگترین طرح های برج سازی در حال حاضره جیجویِ پس نباید از دست بدیم. جانگ ییشینگ،شیومین، کیم جونگده یکی از بهترین طراحان کمپانی و شما بیون بکهیون و کریس وو گروه انتخابی برای این پروژه هستید. وسیله هاتونو به سالن بزرگ طبقه بالا انتقال بدین، فعلا تا پایان این پروژه اونجا مستقر میشیم، رییس پارک و مدیر کیم هم تو این پروژه کنارمون هستند!
سوالی نیست؟؟

ภєvєг Ŧคll เภ l๏vє  <ᶠᵘˡˡ>🍃Where stories live. Discover now