Η Αγάπη με πολλούς τρόπους / part 1

678 115 56
                                    

η παραλια Τζιμπαραν με τα θαλασσινά

Υπάρχει κάτι στον κόσμο αυτόν, ίσως κάποια ενέργεια, ίσως το συναίσθημα που λέγεται ΄΄αγάπη΄΄, το οποίο βοηθά να γιατρευτούν όλες οι πληγές, ή τουλάχιστον οι περισσότερες. Η ζωή είναι μικρή, δεν είναι αιώνια. Αρκεί όμως ο γύρος της για να γνωρίσουμε την απόλαυση, την αγάπη, την γαλήνη και την ισορροπία. Τα ταξίδια, μας βοηθούν να γεμίσουμε την ψυχή μας με εικόνες καινούργιες, με χαμόγελα καινούργια και να γευτούμε την φιλοξενία, ή τον πλούτο που έχει να μας προσφέρει μία ξένη χώρα.

Το Μπαλί, ήταν ένας προορισμός σωτηρίας, με στόχο την αγάπη. Όχι απαραίτητα, ούτε αποκλειστικά, την ερωτική. Η αγάπη εξάλλου έχει πολλά πρόσωπα και εκφράζεται μέσα από πολλούς τρόπους. Μέσα από προσευχές, μέσα από το χαμόγελο ή μέσα από την ευχή ενός παππού για τον εγγονό του, ώστε να κατορθώσει να γιατρέψει την ψυχή του, αφήνοντας πίσω τα τραύματα του πολέμου. Μπορεί εκείνος να μην κατόρθωσε να το κάνει, ήταν βέβαιος όμως, πως είχε στείλει τον Ελάιζα στο κατάλληλο μέρος, την κατάλληλη στιγμή και με αποστολή του, την εύρεση του έρωτα. Στην προκείμενη περίπτωση, η σημασία ήταν διττή, το νόμισμα είχε δύο όψεις και ο νεαρός βετεράνος θα το αντιλαμβανόταν πολύ αργότερα, όταν το νερό θα είχε μπει πλέον στο αυλάκι. Μπαλί λοιπόν. Το σημείο του επίγειου Παράδεισου, με τους απλούς, φιλοσοφημένους ανθρώπους του, με τον ποταμό Ayung, που σημαίνει ΄΄όμορφος΄΄ στα μπαλινέζικα, τις χρυσές αμμουδιές, τις ιδιόμορφες μουσικές και την προσευχή του. Το Μπαλί είναι ο τόπος που τον γνωρίζεις με όλες τις αισθήσεις σου, όπως συμβαίνει και με την αγάπη.

Αναζήτηση ισορροπίαςHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin