39✔

19 0 0
                                    

Witajcie, dzisiaj troszkę nie standardowo. Wywiad- parę dobitnych pytań, trochę szczerości i zaspokojenie ciekawości.

Pytania zadawane przez różne osóbki i są skierowane do Jana. Odpowiedział na nie tak jak myśli.  Dziękuję za otwartość i szczerość. A was  serdecznie zapraszam.

1. Dlaczego masz tak mało czasu dla drugiej połówki?
Odp. Mam dużo obowiązków w domu, szkoła też wymaga poświęcenia części mojego czasu. W dodatku mieszkamy dość daleko od siebie, co nie ułatwia spotkań ale pamiętam o mojej drugiej połówce i staram się mieć dla niej jak najwięcej czasu.

2. Ostatnio jesteś strasznie zajęty. Czasami się boję, że o mnie zapomnisz, nie zrobisz tego, prawda?
Odp.Oczywiście że nie... Nie ma najmniejszej szansy 😘
(chyba 🤣)

3. Co jest dla Ciebie ważne w życiu? Każdego dnia podajesz swoim zachowaniem inną odpowiedź...
Odp.Oprócz mojej Misi...? Trzymanie dobrej formy fizycznej, bo to się w życiu przydaje. Do tego trzymanie dobrego kontaktu z przyjaciółmi i znajomymi. Relacja to rzecz której się nie kupi i trzeba o nią dbać. Moim zdaniem nic nie zastąpi ludzi. Ludzi którzy zawsze będą wspierać, nawet w najtrudniejszych momentach. Lepiej jest mieć kilka zaufanych osób niż sto takich, które znikną w razie problemu.  Ważne jest kształtowanie samego siebie i spełnianie marzeń. Nie ma rzeczy niemożliwych, po prostu trzeba się czasami dużo napracować. Moją osobistą kwestią jest wspieranie ulubionego klubu piłkarskiego, reprezentowanie jego barw i  wierność w kibicowaniu, szczególnie w przypadku porażki. To tylko część ważnych dla mnie rzeczy, ale myślę że te są najistotniejsze.

4. Co czujesz czytając coraz to nowsze rozdziały?
Odp.Ciekawość, czego nowego dowiem się o sobie i przede wszystkim o mojej ukochanej osóbce.

5.Czy jest coś co chciałbyś sprostować w tej książce?  Albo coś z czym się nie zgadzasz?
Odp.Hmm, w sumie jeszcze niestety nie 😔

6.Czy każdego tak olewasz? I czy masz mu temu jakieś słuszne powody?
Odp.O ile jestem trzeźwy i o zdrowych zmysłach to nikogo nie olewam.

7.Czy kiedyś się mną zajmiesz jak będę tego potrzebowała?
Odp.Na pewno Misia 🤗

8.Dużo mówisz o swoim toksycznym byłym chłopaki, jak Janku odnosisz się do tych spraw?
Odp.Cieszę się, że tak cudowna osóbka jest teraz w dobrych (moich 🤣) rękach.

9.Czy łatwo ci pogodzić szkołę, obowiązki i przyjaźnie z byciem w związku?
Odp.Całkowicie nie... Ale staram się jak mogę. Trzeba walczyć o to, co jest w  życiu ważne.

10.Jak wyglądał twoja szkolna rutyna? A jak wygląda normalny dzień bez nauki? Czy się czymś różnią?
Odp.Mój dzień szkolny zaczyna się dość wcześnie, bo o 5 rano. Znaczy powinien się o tej godzinie zaczynać, ale zazwyczaj nie wstaję na czas... Obowiązkowo kawa i super szybkie śniadanie, żeby zdążyć na pociąg.  Później droga do szkoły i lekcje. W zależności od dnia kończę o 13 albo 16. Dwa razy w tygodniu jeszcze wf od 18 do 20. Do tego dochodzą treningi lub sparringi dwa razy w tygodniu. Cóż, po powrocie ze szkoły to relaks, sport, czasami wyjście ze znajomymi albo impreza, obowiązki, słuchanie muzyki itd. Chyba standard. Czasami zdarza mi się zajrzeć do rzeczy szkolnych, ale niestety dość rzadko. Muszę się w tym poprawić. W dni wolne od szkoły mogę później wstac, czyli gdzieś koło 7-8. Zazwyczaj wtedy rano trening w domu i jakieś bardziej urozmaicone śniadanie, no wreszcie mam na to czas. To co się dzieje później, to bardzo zależy od dnia i humoru. Sposobów ciekawego spędzania czasu mam całkiem dużo...

Mam nadzieję, że zostały rozwiane wątpliwości i pytania. Jeśli nie to zapraszam do komentowania.
Agni2002

Zapach Opuncji I, II/zakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz