1953
Gökyüzüm,
Şu anda köyüme dönen trendeyim. Askerlik bitti, geri dönüyorum. Merak etme, askerliği sağ salim atlattım.Gerçi, sağ salim miyim artık bilmiyorum. Çünkü sana olan özlemim beni öldürüyor. Her detayını, birlikteyken yaşadığımız her anı çıldırmışçasına özlüyorum. Senin ruhunun ve bedeninin her zerresine deli gibi hasretim.
Bana karşı nazik olmanı, bana okuma yazma öğretirkenki sabrını, ahmaklıklarıma gülmeni, dokunuşunu, öpüşünü... Ah Ahmet, yüreğimdeki yangın müsaade edersem tüm dünyayı yakacak.
Hani hatırlıyor musun, biz okulu tamir ederken birdenbire çok yakınlaşmıştık. Sonra sen bana dokunmuştun, yüzüme. O an yüreğimi saran yoğun hislerden kaçmaya çalışmıştım. Sonra bu kaçma çabam günlere yayılmıştı. O gün üzerime geldiğinde kendime söylediğim en büyük yalanı vurmuştum yüzüne. Seni sevmediğime dair o saçmalığı.
Sen arkanı döndüğünde seni sevmeme düşüncesinin sevmemden daha korkunç olduğunu fark etmiş, ağlamaya başlamıştım. Daha sonra yine sana yenildim tabii. Hayatımdaki en güzel mağlubiyetti bu.
Dünyada seni sevdiğim kadar kimseyi seveceğimi zannetmiyorum. Ve Ahmet, bizim sevgimiz günah değil. Aşk kadar ulvi bir duygu nasıl günah olabilir?
Artık kendime yalan söylemiyorum. Artık korkmuyorum, sen yanımda olduğun sürece.
Köyden ayrılırken, " O kızla evlenmek zorunda değilsin" demiştin. Bense, "Ne olur yanımda kal" demiştim. "Sen yeter ki yanımda ol. Nişanı atarım, seninle şehre gelirim."
İyi kalpliydin tabii her zamanki gibi. Beni ailemden, memleketimden uzak tutmak istemediğini söylemiştin.
"Geri dönersen nişanı atarım, dönmezsen de canın sağolsun" demiştim. Bana kırgındın, buna rağmen sıkı sıkı sarıldın.
Sana mektup yazmam çok zamanımı aldı çünkü cesaret edemedim. Nişanı uzatmak için çok uğraştım. En sonunda askere de gittim ama artık bizimkiler dayanamıyor. Dönünce düğün yapmak istiyorlar.
Ben vazgeçtim Ahmet, canın sağolmasın. Geri dön. İlk mektubuma cevap vermedin ama buna cevap ver. Burada senin için parçalanan yüreği hissetmeni çok isterdim ama kelimelerle aram hiç iyi olmadı. Lakin seni sevdiğimi biliyorsun. Çok kötüyüm. Derdimin dermanı sende. Lütfen dön ve beni bu ızdıraptan kurtar. Beni aşkınla kutsa.
Diğer Yarın,
Kemal Candan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Man O To [BxB]
Fanfiction"Bir hikaye neden sonsuzluğa erişir?" Adam bu derin sorunun karşısında tereddüt etti, böyle bir şey beklemediği belliydi. Sonra toparlandı. "Bilmem, hikayenin baş karakterine sormak gerek" dedi ve gülümsedi. Sonra devam etti. "Tek bildiğim, herkes...