26

581 44 44
                                    

18 Kasım 2020

Her zamanki gibi erken saatte uyanan Murat, uyku sersemliği ile mutfağa gittiğinde pencereden kar yağmış olduğunu gördü.

Karşı evin bahçesinde Can ile Derin kar topu oynuyorlardı. Murat gülümsedi. Hemen üzerini giyinip dışarı çıktı. Gülerek onların oyununa katıldı.

Can ve Derin Murat'a kar topu yağdırırken, Murat:
"Ben seni koruyordum, Can" diye sitem etti. Can ona doğru yürüdü.

"Ya uzun adamım sen beni mi koruyordun? Kıyamam sana"

Murat'a yaklaştı, onun gözlerine baktı. Murat, onun yeşillerinde kaybolmuşken Can birden onu göğsünden itip yere düşürdü. Derin, Can ile birlikte Murat'ın sweatinin içine kar sokmaya başladı.

"Aah hayır, lütfen durun, çok üşüyorum" diyen Murat, kahkahalarını durduramıyordu.

"Hiç üşüyora benzemiyorsun sırık" deyip kahkaha attı Derin.

"Lan siz bir olup benim kardeşime mi saldırıyorsunuz?!" diyerek ortaya çıkan Bora, yanında Ozan ve Leyla ile Can ve Derin'i bombardımana tuttu. Derin bir çığlık atıp yere düştü. Can ayağa kalktı ama ardı ardına gelen kar toplarından kendini korumak için kollarını yüzüne kapattığından onlara karşılık vermedi.

Bu sırada ayağa kalkan Murat, Can'ı belinden tuttuğu gibi yere, karın üzerine yatırdı.

"Sen benim zaafımı kullanarak bana tuzak kurarsın ha?"

"Gözlerimin zaafın olduğunu bilmiyordum"

"Öyle" dedi Murat. Etraflarındaki her şeyi unutup birbirlerinin gözlerine baktılar. Biri mavide, diğeri yeşilde kayboldu.

Bu büyülü an, Murat'ın kafasına sertçe isabet eden kar topu ile bölündü.

"Birader akşama kadar burada kalmayacağız, değil mi?" dedi Bora muzip bir gülüşle.

"Bazıları tüm gün böyle kalmaya hazır ama?" diye karşılık verdi Ozan. Gülüştüler.

Can, Murat'ın kafasını ovuşturdu.

"Düşmana atar gibi atıyorsun, Bora. Biraz yavaş olsana"

"Bir şey olmaz, onun kafası kalın"

Ozan ve Bora gülüşmeye başladılar. Leyla gülmemek için kendini zor tutuyor, o sırada ayağa kalkmış olan Derin keyifle gülümsüyordu. Murat, onlara ters bir bakış atarken Can onun kafasını elleri arasına aldı ve kar topunun isabet ettiği yeri öptü.

Murat, keyifle ayağa kalktı. Ellerinden tutarak Can'ı kaldırdı.

"Haydi gelin bende kahvaltı yapalım" dedi Murat.

"Harika olur" dedi Derin.

"O zaman biz kahvaltıyı hazırlamaya gidelim" dedi Leyla.

"Ben hazırlarım" dedi Murat.

"Ben sana yardım ederim" diye atıldı Can.

"O zaman ben gidip Mert'i alayım. Kahvaltı hazır olana kadar biz geliriz" dedi Derin.

"Niye kendisi gelemiyor mu?" diye sordu Ozan. Derin ona ters bir bakış attı.

"Hayır zaten bu sabah ona gidecektim, bay zeki"

"Tamam o zaman" dedi Ozan. Derin onun saçlarını karıştırdı ve evine gitti.

Böylece Bora, Leyla, Ozan, Murat ve Can; Murat'ın evine gittiler. Murat, odasına gidip üzerini değiştirdi. Çıktığında Bora, Leyla ve Ozan'ın salonda oturup ısınmaya çalıştığını gördü.

Man O To [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin