Selam, ben fici asla rahat bırakmayan yazarınız :) bu bölüm sevgili ironxlord 'un isteği üzerine yazılmıştır, iyi okumalar ❤️
18 Temmuz 2021
Günün ilk ışıkları karavanın içini doldururken Murat yavaşça gözlerini açtı. Mahmur gözleri yanında uyuyan adamın güzel yüzüne kaydı. Onun yüzünü inceledi. Dağılmış saçlarına, düzgün kaşlarına, gölgesi yüzüne düşen kirpiklerine, dolgun dudaklarına baktıkça kalbi tarif edemediği hislerle dolup taşıyor, Tanrı'ya bu güzellik için şükrediyordu.
Can'ın kapalı göz kapaklarının kıpırdadığını görünce onun doğru dürüst uyanmasını beklemeden yüzünü öpücüklere boğmaya başladı. Yanaklarına, burnuna, alnına minik öpücükler kondururken Can uykulu bir sesle güldü. Murat en sonunda dudaklarına öpücük kondurdu. Geri çekildiğinde, Can gözlerini açtı.
"Günaydın, uzun adam"
"Günaydın kuzum"
Can parmak uçlarıyla onun sakallarını okşadı. Murat gülümsedi, eğilip onu bir kez daha öptü. Can elini onun boynuna kaydırdı.
Nefes almak için dudaklarını ayırdıklarında,
"Keşke her sabah böyle uyansam" dedi Can.
"Sen yeter ki iste, sevgilim" diye mırıldandı Murat.
Can gülerek onun göğsüne hafifçe vurdu.
"Boş lafa karnım tok, Murat. Derin ile bir olup beni nasıl uyandırdığınızı unutmadım"
Murat da güldü, üzerine bir kova su boca edildiğinde Can'ın yüzünün aldığı şekil gözünün önüne gelmişti. Sonra dudaklarını birbirine bastırdı.
"Onun için defalarca özür diledim ama Can"
"Hiç boşuna uğraşma, ömrünün sonuna kadar başına kakacağım bunu"
Murat, Can'ın onun göğsünde olan elini tuttu.
"Sen ömrümün sonuna kadar yanımda ol da, istersen attığım her adımı başıma kak"
Can sıcacık bir gülümseme ile Murat'a baktı.
"Ama sen böyle yaparsan ben yumuşarım hemen" dedi.
Murat gülümsedi, Can'ın saçlarını düzeltti.
"Haydi kalkalım" dedi.
Kalktılar ve karavanın önündeki ufak masaya bir kahvaltı hazırladılar. Can alışkanlık olduğu üzere çatalına taktığı yiyecekleri Murat'a uzatıp ona yediriyordu.
"Çocuk adam, çocuk adam, domates yiyor..."
Tam Murat domatesi yiyecekken Can çatalı sürekli geri çekince Murat sahte bir dargınlıkla,
"Küstüm" dedi.
"Ya küsme çocuk adam, al ye"
"Küstüm" deyip omuz silkti Murat.
Can kahkahalarının arasında,
"Tamam, al bakalım" dedi.Böylece kahvaltıyı bitirdiler. Can sofrayı toplarken Murat ikisine Türk kahvesi yaptı. Beraber içtiler, sonra Can, fincanı ters çevirip kapattı.
"Falıma bakacaksın, değil mi çocuk adam?"
"Sen ciddi olamazsın" dedi Murat. Bir yandan gülmemek için kendini zorluyordu.
"Ciddiyim! Lütfen, Murat"
"İyi tamam, peki" dedi Murat ve kendini daha fazla tutamayıp kahkaha attı. Can da gülerek ona katıldı. Uzanıp Murat'ın fincanını aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Man O To [BxB]
Fanfic"Bir hikaye neden sonsuzluğa erişir?" Adam bu derin sorunun karşısında tereddüt etti, böyle bir şey beklemediği belliydi. Sonra toparlandı. "Bilmem, hikayenin baş karakterine sormak gerek" dedi ve gülümsedi. Sonra devam etti. "Tek bildiğim, herkes...