18

665 52 29
                                    

14 Ekim 2020

"Bora mezeleri götürdün mü?"

"Götürdüm aşkım her şey tamam"

"Bak bir eksik çıkarsa affetmem, ona göre" dedi Leyla mutfaktan gülerek gelirken.

Murat'ın verandasındaki büyük masaya göz gezdirdiler.

"Her şey tamam" dedi Ozan. Murat başıyla onayladı.

Bu gece tüm arkadaş grubu bir eğlence gecesi yapacaklardı. Furkan Amerika'ya dönmeden önce son bir kez toplanmak istemişlerdi.

Bahçe kapısında Can, Derin ve Mert göründü.

"Ooo bu ne güzel masa böyle" dedi Mert.

"Ne sandın, bizde ortam böyle" diyerek Mert'i karşıladı Bora. Gülüştüler.

"Hoş geldiniz" deyip gülümsedi Murat.

"Hoş bulduk eni- Murat" dedi Derin gülerek. Can onu dirseğiyle dürttü.

Bahçe kapısında Rıfat ve Uğur göründü. Verandadakiler onları karşıladı.

"Hoşgeldiniz beyler"

"Hoşgeldiniz"

"Hoş bulduk" diyerek selamlaştılar.

"Rıfat, Seda yengemiz nerede oğlum?" dedi Bora.

"Yengenin işi çıktı size selamı var." diye cevapladı Rıfat.

"Selam, arkadaşl- ooo bu ne güzel sofra böyle" diyerek ortama giriş yaptı Furkan.

"Hoşgeldin kardeşim benim" diyerek onu karşıladı Bora.

"Hadi ayakta durmayın oturun" dedi Leyla.

"Aliler nerede kaldı ya?" diye söylendi Murat.

"Gelir onlar biz oturalım" dedi Ozan.

Böylece oturdular. Murat, yanına oturmuş olan Can'a bir tebessüm etti.

"Yanında küçücük kaldım" diye fısıldadı Can ve gülümsedi. Murat da güldü.

"Buna alışman gerek, ufaklık" diyerek takıldı. Can yüzünü buruşturdu.

"Ufaklık deme bana"

"Neden?"

"Sevmiyorum"

"Peki o zaman... Küçük desem?"

"Hayır be" dedi Can ama gülüşünü engelleyemedi.

"Peki... 'Küçüğüm' nasıl?"

Can durgunlaşıp Murat'ın gözlerinin içine baktı.

"Bak o olabilir işte" dedi.

Bora'nın bağırışıyla kendilerine geldiler:
"Yunus, ne oldu be oğlum?"

Ali ve Yunus bahçe kapısında belirmişlerdi. Yunus, Ali'nin omzuna destek almak istercesine tutunmuş, acı çeker gibi yüzünü buruşturmuştu. Ali ise elini onun beline dolamış, destek oluyor, yürümesine yardım ediyordu.

"Ne olacak oğlum? Spor salonunda ayak bileğini incitti. Hastaneye gittik ki, çatlatmış bilek kemiğini" diye cevap verdi Ali. Furkan kalkıp onların yanına gitti. Beraber Yunus'un masaya oturmasına yardım ettiler.

Herkes geçmiş olsun dileklerini iletirken Yunus zoraki gülümsedi ve teşekkür etti.

"Çok acıyor mu?" Diye sordu Murat. yüzünden gerçekten endişelendiği belli oluyordu.

Man O To [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin