Hoş geldin!
Öncelikle oylar misin lütfen! Evet, çok iyi. Yorum yapmayı da unutmazsan sevinirim okurcan. :) 💖
Yavaş yavaş atacağım bölümleri tekrardan. İyi okumalar!!
🐟🐟🐟🐟
Sanırım, artık bir işim vardı. Nasıl olmuştu anlamamıştım gerçi ya neyse. İş, iştir; para, paradır sonuçta.
Ben mal mal karşımdaki adama bakarken, o bana bakmadan, çocuğum gibi bağrıma bastığım, öz geçmişimi bir hışımla çekip aldı ve ilgisizce göz gezdirip, bulunduğumuz tekneden aşağı attı.
Yani denize.
"Ne yapıyorsun sen ya?!" Teknenin korkuluklarından sıkıca tuttum ve aşağı doğru acıklı ama öfkeli bakışlar attım.
"Artık bir işin olduğuna göre, ona ihtiyacın yok..." Sorarcasına yüzüme baktığında, ismimi söylemediğimi ve ismimi merak ettiğini farkettim. Öz geçmişimde görmüştü eminim ama benden duymak istiyordu sanırım.
Ne çeşit bir manyaktı bu adam?
"Sırma." Düşünür gibi yapıp, dudaklarını büzüp, gözlerini kıstı ve bana döndü.
"Çırak daha iyi." Tek kaşımı kaldırarak ona baktığımda, o'da bana ifadesizce bakıyordu.
"Madem ismimle hitap etmeyeceksin, ne diye ismimi soruyorsun?!" Yüzüme doğru atılan şeyle bıkkınca bir nefes aldım.
Bu adamla işim vardı anlaşılan.
Attığı şeyi yüzümden çektiğimde bunun sarı bir yağmurluk olduğunu farkettim. Balıkçıların giydiğindendi ve ben bu yağmurluklara hep imrenmiştim.
"Merak etme, kimse giymedi." Şaşkınca ona ve elimdeki yağmurluğa baktım.
"Hemen mi başlayacağım?" Üst üste bir kaç tane boş kasayı, ayağımın dibine bıraktı.
"Evet. Benim çırağım olarak."
☆☆☆
"Aşk... Beni, İstanbul'umdan bile vazgeçirecek kadar güzel olmalı." Cevabımdan sonra bir süre gözlerime baktı. Gözlerini çekip, derin bir nefes aldı.
"Yaşadığım şehire olan aşkımı bile unutturmalı bana. Onunla olduğum zaman, aşık olduğum koca Trabzon bile kıskanmalı. Trabzon'un varlığını bile unutturmalı... Karadeniz kadar büyük olmalı ki, onda kaybolayım. İnsan, aşık olduğu insanda kaybolmak ister."
Ben, İstanbul'unu bırakıp Trabzon'a gelmiş basit bir üniversite öğrencisiydim.
O, ise Trabzon'una her zerresiyle, kör kütük âşık bir adam.
~~~
"Benim için... İstanbul'undan bile vazgeçer miydin?"
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reis'in Çırak'ı ≈Mahalle Klasiği≈
Teen Fiction"Aşk... Beni, İstanbul'umdan bile vazgeçirecek kadar güzel olmalı." Cevabımdan sonra bir süre gözlerime baktı. Gözlerini çekip, derin bir nefes aldı. "Yaşadığım şehire olan aşkımı bile unutturmalı bana. Onunla olduğum zaman, aşık olduğum koca Trabz...