Capitolul 12

1.6K 132 58
                                    



🅝︎🅤︎ 🅣︎🅞︎🅣︎🅤︎🅛︎ 🅔︎
🅒︎🅔︎🅐︎ 🅒︎🅔︎ 🅟︎🅐︎🅡︎🅔︎


Perspectiva Autoarei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Perspectiva Autoarei

După zarva cu musafirul neașteptat, April încă nu putea să-și revină din soc. Stătea pe canapea uitându-se in gol.

Daca se va întoarce din nou?

Dacă va lua de lângă Jungkook? Am inceput sa atașez de el, de toți băieți.

- April ești bine?

- Da...

Spune mai mult șoptitnd. Nu se obișnuise să-și audă vocea din nou. Parcă i se pare străină, că nu îi aparține ei.

Jungkook pe o alta parte era bucuros săi audă vocea. Nu a mai întâlnit una ca și a ei.

- Mă pot juca în părul tău? Mă relaxează asta, să mă joc cu părul unui băiat... Înainte aveam un prieten. Tae Oh, eram prietenă bună cu el. Tae, văzând că mereu mă joc cu părul lui când sunt încordată sau speriată mereu mă lăsa. Însă când el avea 15 ani a fost adoptat...


Un sentiment de gelozie apăru înăuntrul lui, că mai avea puțin și scotea fum pe nas. Înainte lui a existat un băiat? Credea că el este primul din viața ei.

- L.. L-ai, plăcut?

Spune mai mult printre dinți, April fiind ușor speriată de reacția lui.

- Eu...

Nu a lăsat-o să spună nimic și și-a așezat capul în poala ei pentru ca ea sa se joace mai bine cu părul său.

- Nu contează, nu trebuie să-mi spui.

Și dacă ți-a plăcut, te voi face să uiți de el.

Ia luat mâna și a așezat-o în părul său, April zâmbind când la atins. Tânjea de mult timp să-i atingă părul.

- E așa de moale, îmi place.

Spuse șoptitnd pentru ea, însă nu și-a dat seama că și Jungkook a auzit o, zâmbind fără ca ea sa îl vadă.

Pentru tine, voi avea cel mai moale păr dacă asta își dorești.

★°•°★


Băiatul se plimba haotic prin camera sa, asteptând ca in orice clipa sa intre cel ce avea să-i aducă informații suplimentare.

Nu putea să o lase pe aceea babă sa se ocupe de această treabă importanta pe seama ei.

Se oprise imediat ce auzi ușa deschizând u se pe ea intrând un băiat.

- Ce ai aflat?

Își ridică privirea din pământ începând să vorbească tot ce aflase.

- Cel e a adoptat o este Jeon Jungkook. Are 23 ani, face parte dintr-o trupă pe nume Bts. Am cercetat și puțin în istoria lui. Are un trecut curat așa că...

Îi făcu semn celui din fata lui să tacă, continuând el.

- Jeon Jungkook? Tipu ăla? Serios din toți băieți de pe pământ el sa o adopte pe April? Care erau șansele?!

Trânti pe jos tot ce se afla pe biroul său, fiind mai plin de nervi decât acum câteva minute.

El și Jungkook, nu au avut un trecut prea frumos...

- Trebuie să o iau cat mai repede de la el. Nu o pot lăsa cu el! Nu, nu!

- Dar, de ce...

Ieși repede din cameră fara sa lase băiatul sa vorbească, fiind acum prea ocupat. Sa o ia pe April din mâinile Lui.

Jeon nu era un tip foarte curat. Poate că istoria lui pare curată. Doar pare.

Poate că pe iei îi păcălesti Jeon Jungkook. Dar nu și pe mine.

Insa o întrebare îl macina pe băiat. Dacă vroia sa adopte un copil... De ce a făcut o cu April?

★°•°★

Adormise pe picioarele ei, pe spate cu fața spre ea. Acum April avea acces să îl admire mai bine pe băiat.

Era hipnotizată de tenul sau perfect, de buzele sale rozalii și cărnoase, nasul sau micuț, genele lungi perfecte chiar și alunița de pe gâtul sau ce era ușor vizibilă.

Tot îl fascina la el, daca l-ai îmbrăca complet in alb și i-ai pune niste aripioare ar fi un înger.

- Oare cum se simte pielea lui? Pun pariu că este foarte fină și delicată.

Își șopti ușor încercând să nu îl trezească pe el.

Își ridică ușor mâna pentru ai atinge fața. Era curioasă cum se simte pielea lui curată.

Se observa de la o poștă că este bine îngrijită fiind un idol este normal. Însă când mai avea puțin și îi atingea obrazul, Hoseok intră vesel ca de obicei in încăpere.

Speriată, își îndepărtează repede mâna, dând ul chiar și pe Jungkook pe jos.

- Oh! Jungkook, îmi pare atât de rău. Doar că...

Îi făcu semn cu mâna fiind amuzat de reacția ei îngrijorată. Îi plăcea această parte a ei.

Îi aruncă zâmbetul lui inocent de iepuraș și începu să-i grăiască.

- Este in regula April. Este și vina mea. Nu trebuia să adorm pe picioarele tale.

Îi răspunse și ea la zâmbet, începând să discute cu Hoseok ce luă pare la scena lor fără să-i întrerupă.

Jungkook o privea fiind captivat de ea, de zâmbetul și optimismul din vocea ei frumoasă.

Și eu vreau să-ți ating pielea mereu. Oare mai lăsa? Mă voi răzbună pe Hoseok mai târziu pentru că nu ma lăsat să-ți simt mâna ta delicată pe chipul meu.

Ce nu știa April era că Jungkook era conștient de ce făcuse ea, și putut să-i audă vorbele, simțindu-i și mișcările.

Acum era atent la orice gest cel făcea Hoseok fiind încutat de fiecare dată când o făcea să zâmbească.

★°•°★

Daca va plăcut nu uitați să votați.
Fiecare steluță mă motivează să postez mai repede sau mai des.

A Doua Șansă [✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum