Capitolul 26

1.2K 118 28
                                    

︎🅢︎︎🅣︎🅘︎🅛︎🅘︎🅢︎🅣︎🅐︎

Perspectiva autoarei

Jungkook intră în casă împreună cu April ea fiind în spatele său urcată, ceilalți fiind în urma lor.
Băiatul era așa de grijuliu cu ea, încât nici măcar nu o lasă să ridice un deget pe motiv sa nu facă efort.

- Jungkook, ți-ai rupt spatele cu mine. Sunt destul de grea. Pot merge și singură.

- Nu April. Nu o sa mai faci nimic. Ai auzit ce a spus doctora.

Oftă frustrată și fu așezată grijuliu de băiat pentru a nu o răni.

- Băieți, ne-a sunat domnul Bang. Ne cheamă la o ședință foto.

- Bun. Sa mergem. April haide sus.

- Oppa, pot merge și singură. Uite!

Se ridică sus in picioare pentru ai demonstra băiatului că se înșeală dar brusc o amețeală își făcu apariția, Jungkook apucând o rapid de braț.

- Ești bine eh? Taci și urcă sus.

Supărată se urcă din nou în spatele său pentru a porni spre companie, unde au fost chemați.


Perspectiva lui April

Când Jungkook a intrat în companie cu mine in spate toți și-au întors privirea spre mine, cea din spatele său apărând astfel șușoteli. Sincer mă simțeam ciudat că el mă ținea mai tot timpul in spate așa că mi-am ascuns fata in spatele său.

- Te simți bine?

Își întoarse el capul ușor pentru a mă întreba și i-am șoptit ușor afirmativ. Ce vor spune ceilalți când îi vor vedea cu mine in spate?

In fața noastră, apar vreo 7 fete, cred că erau stiliste lor pentru că fiecare au luat un băiat și sau îndreptat spre design pentru al pregăti de ședință.

Insa aceasta fata din fața lui Jungkook, nu era îmbrăcată decent ca și celelalte. Era mai... provocator.

- Jungkook, ai venit!

Vroia să-i sară în brațe dar m-a văzut pe mine că eram cocoțată in spatele său, ținând ul de gât și el susținând u mă, zâmbetul imediat pierind.

- Jungkookie? Cine este capra ai din spatele tău?

Au, aici m-a rănit puțin... Sunt destul de sensibilă la cuvintele oamenilor. Daca țipi puțin mai tare la mine, incep imediat sa plâng...

- Nu o compara cu tine Ara. Asta nu te interesează. Haide sa mă pregătesc.

Spuse el, încă având u mă pe mine in spate. Fata aceea privind u mă urât... Nu înțeleg, i-am făcut ceva?

- Jungkook, las-o jos. Te poate aștepta afară.

- Poate sta și ea cu noi. Nu mă deranjează, plus nu vreau sa o las singură.

Deschise ușa nervoasă, Jungkook intrând cu mine in spate. Când am intrat înăuntru, mă uitam prin jur fascinată. Toți membri, aveau câte un fel de birou unde stilista lor îi machia.

Erau diferite haine peste tot unde vedeai cu ochii, și câteva cabine de schimb.

- Wow... Aici va pregăti voi?

- Îhm. Te voi lăsa jos pe scaun aici.

Când mă lasă jos, îl trag puțin pentru ai spune ceva.

- Ți-am spus vreodată că îmi plac hainele bărbătești?

Se uita in jur văzând că erau foarte multe haine, începând să râdă.

- Fă-ți de cap, însă te rog daca te simți rău mă anunți imediat.

Bucuroasă, m-am ridicat ușor de pe scaun și mă plimbam entuziasmată printre sutele de haine, țintele mele fiind hanoracele.

Perspectiva autoarei

Fata se uita bucuroasă printre hainele băieților, luând chiar câteva hanorace și tricouri de-ale lor.

Jungkook o privea prin oglinda, zâmbind când o vedea așa fericită. Insa Ara, stilista lui, o ura din ce in ce mai mult pe fata, văzând cum Jungkook o privește când umblă prin hainele lor.

Enervată la culmea, începe se certe fata.

- Hey, cum îndrăznești să le umbli prin hainele lor? Tu ai idee cât costă? Nici dacă te-ai vinde nu ai putea sa iei o bluza de a lor.

- Atunci te vindem pe tine.

Spuse Yoongi privind spre Ara. Ceilalți începând să râdă.

- Ara, nu te baga tu unde nu trebuie. Tu vezi de treaba ta. Eu i-am dat voie lui April să-și ia ce dorește. Mai ai vreo altă nelămurire?

Nu mai zise nimic, continuând să îl machieze nervoasă, băiatul făcând ui semn lui April să-și alegă ce își dorește.

Ea continuând la fel de bucuroasă sa ia haine știind că băiatul o lasă să ia ce vrea.

★★★

După terminarea ședinței, au pornit înapoi spre casă, April având 2-3 pungi numai cu hanorace, cămăși și tricouri de-ale băieților.

- April, nu știam că îți plac hainele bărbătești. Daca spuneai îți dădeam câteva.

- Nu mulțumesc, Jimin. Sincer, mai fur câteva de la Yoongi noaptea când doarme buștean.

- La tine sunt hanoracele mele ?

- Ups?

Făcând o față de nevinovată, toți începând să râdă.

- E clar. Dacă îmi lipsesc diferite haine știu unde sunt.

- Va dau un sfat. Ca să cuceriți o fata, dăruiți hanoracul vostru. Credeți mă, in a doua secundă va fi deja a voastră.

- Oh deci de-asta nu am eu iubită. Mulțumesc de sfat April, voi ține cont.

Spuse Taehyung chicotind la teoria fetei.

Jungkook, uitându-se spre fata care zâmbea fericită.

Zâmbetul tău, vreau sa fie doar al meu. Deci presupun că hanoracele mele, deja îți aparțin ție.


A Doua Șansă [✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum