Poza de la media mă omoară.
Mai ales că îl am și Bias pe Yoongi...🅒︎🅞︎🅛︎🅔︎🅖︎🅤︎🅛︎ 🅓︎🅔︎
🅒︎🅐︎🅜︎🅔︎🅡︎🅐︎Perspectiva lui Jungkook
Ne-am așezat toți măștile pe fata înafara de stiliste, care vor ieși după ce plecăm noi. Lui April i-am acoperi bine fața,mai că zici că este o mumie. Nu vreau sa o fac expusa publicului acum ca fiica mea, și poate mai târziu ca... iubită.
Am înghesuit săracă fata printre noi, de nici nu se vede ea fiind mai scundă. Ce mi sa părut ciudat este că eu și Yoongi am apucat o amândoi de umeri în același timp.
Ne-am săgetat cu privirea, într-un final Namjoon luând o dintre noi.
- April va veni cu mine. Nu vreau ca voi doi sa va certați.
- Dar, de ce?
Întreabă ea, abia auzindu-i cuvintele. Namjoon o ia după gât și pornește cu ea in față.
Eu nu zic nimic și mă pregătesc să ies din avion împreună cu ceilalți.
Imediat usa se deschide in fața noastră fiind primi Namjoon și April.De aici începând sute de întrebări...
- Cine este fata ?
- Este o rudă de-a voastră sau iubita unuia dintre voi?
- Cum se numește?
Puneau tot mai multe întrebări, putând să-i aud și pe Army care nu spuneau tocmai cuvinte frumoase la adresa ei.
Îmi venea să strig in gura mare, sa nu mai spună prosti despre ea însă nu puteam. Îi văd pe Yoongi de lângă mine care era și el nervos că aude jicniri despre ea.
- Cine o fi cățeaua aia?
- I-au acoperit fața, cred că este urâtă cu spume.
- Sa sperăm că nu este iubita unuia dintre băieți mei.
Îmi continui drumul ajungând la mașina noastră, Namjoon dând o pe April, care își dă toate chestiile de pe fața.
- Credeam că nu mai scap de ele. Treceți mereu prin chesti de-asta?
- Asta nu-i încă nimic.
Ești noua in lumea noastră deci nu ști.Spuse Hoseok zâmbind i fetei ciufulind o de păr, făcând să stea în toate părțile.
- Hope, tu ști ce greu se pieptăna? De-abia am reușit..
- Puteam sa te pieptăn eu, altădată sa vi la mine te ajut cu mare plăcere.
Perspectiva autoarei
Cei doi băieți și-au întors privirea instant când l-au auzit spunând asta pe Hoseok privind amândoi încruntați spre el.
Jhope vede că cei doi îl omoară din priviri și își retrage mâna din capul fetei.
- Mai da ce este cu voi? Mai întâi faza din avion când adormisem lângă Yoongi, și m-am trezit lângă Jungkook și acum asta. De ce îl priviți așa pe Hope?
Fata a observat că cei doi se poarta ciudat de la o vreme dar a trecut cu privirea. Acum nu mai putea.- Nu avem nimic cu Hoseok.
Spun cei doi la unison. Căpătând o încruntătură de la fata. Își dă-te ochii peste cap și schimbă subiectul.
- Unde vom sta?
- La un hotel. Venim aici de fiecare dată când avem un turneu sau suntem chemați la un concert. Army nu știu despre el.
O lămurește Jin pe fata, care își aminti de stilistele lor.
- Dar stilistele?
- Stau in camere separate de noi. Am rezervat vreo 11 camere.
- Eu cu cine voi sta?
Liniște. Nimeni nu spunea nimic, însă toți îl văd pe Namjoon făcând niste bilețele și scrind ceva. Le pune într-o pălărie amestecând u le și dăruind u le fetei.
- Acolo e scris numele nostru. Alege unul și vei sta cu persoana a cărui nume este pe el.
- Bine.
April luă ,,tombola" mai amestecând puțin micile bucăți de hârtie, alegând una la întâmplare.
Băieți erau curioși cine îi va fi fetei coleg de cameră mai ales Jungkook și Yoongi.
Îl ia deschizând mica hârtie și citește numele de pe ea.
- Yoongi, sper că mă vei suporta câteva seri.
Băiatul zâmbea victorios pe sub mustață privind spre Jungkook care se uita la el fara nici o expresie.
- Sigur. Dar sa sperăm că a doua zi, nu te voi găsi lângă Jungkook.
Spuse băiatul zâmbind către fata, Jungkook fierbând de gelozie știind că April adoarme noaptea numai luând ceva in brațe. In cazul său, îl luă pe el. Gândul că îl va lua în brațele ei mici pe băiatul din fața lui, pur și simplu nu-l suporta.
Insa nu putea face nimic. Va rezista câteva nopți fără să-i simtă micile sale brațe plimbând u se pe spatele sau chiar abdomen.
Taehyung și Jimin in schimb priveau panicați spre cei doi. Știau că dacă Yoongi și fata se apropie din ce in ce mai mult, nu se va termina bine. Mai ales când Jungkook se abține cu greu să nu facă vreo scenă.
CITEȘTI
A Doua Șansă [✔︎]
FanficLumea lui Jeon Jungkook se sfârșește cand află că nu poate deveni tată, încercând din răsputeri să schimbe diagnosticul blestemat cu diferite vizite la medici dar nimic nou. Însă, în inima lui răsare o mica speranța când se hotărâse să adopte un cop...