Capitolul 17

1.5K 115 91
                                    

🅜︎🅐︎🅘︎ 🅐︎🅟︎🅡︎🅞︎🅐︎🅟︎🅔︎...
🅒︎🅤︎ 🅤︎🅝︎ 🅢︎🅐︎🅡︎🅤︎

🅒︎🅤︎ 🅤︎🅝︎ 🅢︎🅐︎🅡︎🅤︎

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După o săptămână...

Perspectiva autoarei.

Cei 8 și-au petrecut săptămână făcând diferite activități, înafara de April. De ce? Pentru că nu vroia sa intre in apa pe motiv că nu știe să înoate.

Băieți s-au rugat sa se alăture lor dar fără succes, asa că au lăsat o moartă.

- Bun venit la noua noastră casa băieți și April.

Spuse Jungkook entuziasmat. Până să se întoarcă ei din vacanța, și-au cumpărat între timp o casă mai mare pentru ei.

- Este asa de frumoasă Jungkook! Pot sa intru prima?

- Sigur du te înainte. Îți vom lua nou bagajele.

Fata bucuroasă, pornește imediat spre noua lor camera. Era foarte entuziasmata sa aibe o camera a ei. Așa avea mai multa intimitate.

Băieți își luaseră bagajele sa intre și ei insa Jungkook îi opri.

- Stați puțin. Trebuie să discutăm ceva.

Sau oprit în loc fiind acum toți atenți la vorbele pe care băiatul urma se le spună.

- Peste 3 zile April va împlini 17 ani. Deci...

- Omo! Serios? A trecut deja un an de când am luat-o? Credeam că 2 săptămâni.

Băiatul își dăduse una peste frunte când auzi vorbele lui Hoseok.

- Evident că au trecut 2 săptămâni! Dar ea mai avea puțin și făcea 17 ani, Hobi. Înțeles?

- Înțeles. Și propui să-i facem o petrecere,nu?

- Da. Nu cred că acolo își serba ziua de naștere. Deci vom incerca să pregătim o petrecere fara ca ea să-și da seama. Înțeles?

- Înțeles.

Spun toți în cor. Luând bagajele lor și pe ale lui April.
Când intră în casă o văd pe April ghemuită pe jos ținând u se de burtică.

- April! Ce sa întâmplat? Ești bine.

Strigă alarmat Jungkook lăsând jos ce avea în mână. Îngrijorat se așează jos lângă ea.

- Jungkook, mă doare foarte tare burtica.

- Off. Ce ai mâncat?

Insa April stătu câteva momente sa analizeze situația și se ridică repede in fund.

- In ce dată suntem astăzi?

Confuzi de întrebarea ei, Yoongi se uita la telefon și îi spuse.

- 5 mai 2018. Dar de ce întrebi?

Panicată se ridică de pe jos și fuge repede in camera ce avea numele său pe ea.

- Ce a fost asta? Parcă acum 2 minute o durea burta și ...

Ahh cred că stiu ce are April...

- Oh. Acum totul are sens.

Spuse băiatul uitându-se inspre locul unde a fugit fata.

- Jungkook? Ești doctor sau ceva de genul?

- Jin, nu-i nevoi să fiu doctor ca să știu ce are. De ce credeți că a întrebat în ce dată suntem astăzi?

Băieți au stat câteva secunde sa analizeze situația după care le Taehyung îl lovi răspunsul.

- Pentru că nu știa in ce zi suntem?

Jungkook își dă te din nou una peste cap și se apropie de băiatul din fata lui.

- Vezi tu Taehyung... Fetele o data pe luna au un așa numit ,,stop" care durează câteva zile. Te-ai prins?

- Stop? Ce e ăla?

- Mai da tu ești bătut în cap Taehyung! Jin explică tu. Treaba asta e prea complicata pentru mine.

- Menstruație, Taehyung. Ai auzit de așa ceva? Asta au fetele o data pe lună.

Îi explică Yoongi mai repede direct.

- Ahh gata acum m-am prins. Pai și nu îi trebuie absorbante sau așa ceva?


Perspectiva lui Jungkook

Aish așa este, daca sta fara se va păta.
Urc in liniște pe scări lăsând ul le Yoongi și Jin săi explice lui Taehyung ,, menstruația la fete" doamne deci băiatul ăsta zici că este o fetiță de 11 ani ce o are pentru prima dată.


Ajuns in fața uși ei, bat ușor auzind un ,,intră" .

Intru imediat văzând o pe April că se îmbracă cu o bluză, semn că vrea să plece undeva.

- April...ești bine? Unde vrei sa te duci?

- Oh păi, trebuie să mă duc la magazin să îmi iau ceva.

Spune roșind ușor în obraji.

Este așa drăguță când roșește.

- Câte îți trebuie?

- Ce să-mi trebuiască?

Mă întrebă confuză.

- Absorbante, April... Nu ești pe stop?

- Oh. Păi eu...

Își ridică privirea spre mine uitându-se in ochii mei și eu în ai ei. Mă inebunesc acești ochii negri.

- April... Iartă-mă pentru ce urmeaza sa fac.

- Jungkook ce..

Insa îmi lipesc buzele de ale ei formând un sărut..

Sunt așa de moi buzele tale April. Vreau sa le sărut mereu.

Incep să-mi mișc ușor buzele peste ale ei, care spre surprinderea mea îmi răspunde sărutului.

Îl adâncesc din ce in ce mai mult fiind flămând să-i simt gustul lor dulce.

In sfârșit îți simt buzele, draga mea April...

A Doua Șansă [✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum