Capitolul 1

1.3K 98 48
                                    

~ɪɴᴄᴇᴘᴜᴛᴜʟ ғᴜʀᴛᴜɴɪɪ~(ᴘᴛ

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

~ɪɴᴄᴇᴘᴜᴛᴜʟ ғᴜʀᴛᴜɴɪɪ~
(ᴘᴛ.1)

        Perspectiva autoarei

Se trezește imediat din somn respirând rapid. Fruntea îi era uda de la transpirația ce îi curgea agale. Se ridică în fund ducând u și mana spre inima ce îi bătea nebunește.

Același vis...

Își spuse trist în minte. De câte ori adoarme, visează cel mai fericit moment din viața lui. Anume? Veste că va deveni tată...

               — Același vis?

Întrebă Yoongi, așezând u se lângă băiat cel privea. Îi întinse un pahar cu apă pentru al bea, Jungkook calmând u se puțin.

Nu spuse nimic. Doar dă te afirmativ din cap, Yoongi privindu-l trist.

Trecuseră 2 luni de când April parcă intrase în pămant fără urme. 2 luni in care Jungkook o căuta disperat, rugând u se la toți sfinții ca cei doi sa se afle bine. Ea și pruncul din pântecele ei.

                  — N-ai găsit nimic?

Îl întrebă Jungkook, pe Yoongi dar acesta dădu negativ din cap. Primul și singurul suspect.

Kang Won Hae.

Îl căutau toți 7 disperați, pentru a găsi fata însă fara succes. Se ridică nervos de pe canapea dând nervos cu pumnul în perete, rezemând u și după capul.

2 luni in care nu știe nimic despre April și mica făptură ce crește in pântecele sale. 2 luni in care nu a putut să îi fie alaturi, sa o îngrijească.

Sa meargă amândoi ținând u se de mâna fericiți, spre ginecologie pentru a afla și vedea evoluția rodului iubiri sincere dintre cei doi.

Nu a putut. Toate astea ia fost luat. De către cine? Kang Won Hae.

              — Unde sunt ceilalți?

             — La vechea ta ,,casă".

Vechea casă a lui Jungkook, era locul unde acum 5-6 ani își tortura victimele, le urmărea fiecare pas sau făcea diferite ilegalități. Daca ar fi sa le enumerăm acum...ar dura mult timp...

                      — Sa mergem.

Atât a fost spus și imediat ieși pe ușă casei acompaniat de Yoongi, urcând u se in mașină pornind din loc.

A Doua Șansă [✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum