Capitolul 19

1.4K 110 36
                                    

🅚︎🅐︎🅝︎🅖︎ 🅦︎🅞︎🅝︎ 🅗︎🅐︎🅔︎

🅚︎🅐︎🅝︎🅖︎ 🅦︎🅞︎🅝︎ 🅗︎🅐︎🅔︎

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Perspectiva autoarei.

       — Ce dracu', cine sunteți voi? Ce treabă aveți cu April?

Fata speriată se ascunde în spatele băiatului.

        — Ce mai așteptați? Luați o! Daca ne întoarcem fără ea, suntem morți.

Cei doi bărbați au încercat să îl ia fata însă Yoongi a ascuns o mai bine in spatele său.

             — Va promit eu că dacă o atingeți cu un deget veți muri acum, înainte sa ajungeți la șeful vostru.

Insa fara rezultat bărbați mai făcând câțiva pași în fata băiatului.

                — Nu ascultați ăă? Bine eu v-am avertizat. April, du-te mai departe.
  
                 — Dar...

                 — Acum April!

Fata speriată se retrage imediat ascunzând u se după colț privind scena din fata ei.

Una dintre matahale au încercat să-i de-a un pumn băiatului însă sa întâmplat invers. Yoongi a început să-i bată zdravăn pe amândoi fata fiind șocată de cele văzute.

De când se bate Yoongi așa de bine?

In mai puțin de 1 minut bărbați sunt la pământ răsuflând greoi.
Bărbatul ce îi acompania încercase să se ducă să o ia pe April, Yoongi fiind pregătit să îl bată și pe el, însă cade lat la pământ în spatele lui fiind Jungkook cu o cărămidă.


                 — Ce dracu' sa întâmplat aici? Cine sunt maimuțoi ăștia de podea?

April zărind ul îi sare imediat în brațe începând să plângă.
J

ungkook lasă cărămida jos luând o in brațe încercând să o liniștească.

                 — Jungkook...au venit după mine. Daca nu era Yoongi m ar fi luat cu ei!

                 — Gata April. Acum sunt aici... Yoongi dui pe ăștia in subsolul și leagă i.

Băiatul asculta imediat de Jungkook, care o ia pe fată stil mireasă și o așeza pe canapea.
Îi aduce și un pahar cu apă așezând u se lângă ea.

                     — April... Ce sa întâmplat? Cum au ajuns aici?

                     — Stăteam pe canapea alături de Yoongi și soneria se auzi. Vroia sa se duca să vadă cine era așa că am mers și eu cu el. Și când a deschis ușa, erau ei, cu bărbatul ce l-ai lovit tu spunând sa mă ia pe mine. Mi-a fost așa de frică.

Ahh scuze April pentru că te-am lăsat singură... Daca nu era Yoongi, nu mai erai lângă mine.

Baiatul o așeza pe April mai bine in brațele sale, ea începând să plângă, pe podea căzând perle...

După 10 minute adormi plângând, așa că o dusese in camera ei pentru a se odihni.

Coborâ plin de nervi ducând u se jos la subsol unde ea Yoongi cu cei 3 bărbați, care se treziseră

               — Ce este cu voi aici?

               — Numele de Kang Won Hae, îți este cunoscut...Jeon Jungkook?

               — Așa și? Ce treabă are el cu mine? Ne-am rezolvat socotelile acum 5 ani.

Spuse Jungkook din ce in ce mai curios de vorbele lor.

               — Sa zicem că ai ceva ce îi aparține deja lui. Ai adoptat copilul greșit băiatul.

Vorbele matahalei el enerva așa de tare încât, dintr-un sertar din apropiere unde se afla un birou mai vechi scoase o armă.

                 — Vezi tu, eu promisesem sa nu mai omor oameni, dar aia a fost acum 5-6 ani daca nu mă înșel. Nu-i așa Yoongi?

                 — Și ce propui Jungkook?

Spuse prietenul său, prefăcând u se că nu știe.

                  — Zic ca astăzi să facem o excepție.

A doua secundă, deja matahala ce rosti acele vorbea zăcea mort pe scaunul unde se afla.

                   — Daca nu scuipați tot, dracu va ia. Ce vrea acel nemernic de la April ?! De unde o cunoaște?

Spuse țipând atât de tare încât și Yoongi a tresărit. Speriat cea de-a doua matahala începe se vorbească cu teamă un voce.

                  — Acum 4 ani când a făcut o vizită la un orfelinat pe nu știu ce motiv, a pus ochii pe aceea fată.

Spuse făcând o mica pauza fiind speriat de reacția ce o va avea băiatul când va auzi ce ia făcut bărbatul fetei..

                    — O săptămână mai târziu, s-a înțeles cu o doamna Lee parcă sa o crească până la 18 ani, și va veni după ea sa o ia. Însă... Tot în aceea noapte...

Jungkook simțea cum mai avea puțin și îi exploda o venă.

                     — In aceea noapte... Ce a făcut?!

                    — A violato.

Jungkook parcă simți că cerul îi căzu în cap. Adică micuța lui April a fost... violată?

Yoongi era și el la fel de șocat. Nu se aștepta ca micuța fata sa fi trecut prin așa ceva.
                   
             — A făcut ce? Monstrul acela a violat o copilă de 13 ani la aceea vreme? Cât de retardat sa fi? Daca vroia sa se fută de ce nu a făcut-o cu o curva?!

Nu a mai așteptat o secundă și la împușcat și pe a doua matahala fiind prea nervos și șocat de ce a aflat.

Se uita și spre bărbatul ce îi acompania le cei doi, ochii având ui roși parcă un demon posedând ul.

                 — Tu! Sunt sigur că ești câinele nenorocitului.

Vroia să-l împuște și pe el, însă Yoongi îl opri.

                  — Stai. Daca asta e câinele lui, avem nevoie de el, Jungkook. Ne poate da mai multe informații.

                  — Bine. Haide la etaj să-i anunțăm și pe ceilalți. Ahh uite cum mi-au stricat ăștia ziua.

Se îndepărtează de bărbatul ce era legat de scaun și ce striga după ei, dar fără un folos.

                    — Credeți că dacă ne-ai prins pe noi, se va opri aici? El obține întotdeauna ce își dorește, Jeon.

Spuse bărbatul după ce doi au părăsit încăperea.

S

cuzați vocabularul de mai devreme, însă Jungkook chiar sa enervat grav după ce a auzit ce a pățit April.

Fiți pregătiți. De aici incepe mai multă acțiune.
 

               

A Doua Șansă [✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum