ᴏ ɴᴏᴜᴀ
ᴠɪᴀᴛᴀPerspectiva lui April
A trecut o luna de când sunt cu Yoongi in New York, Jungkook nu ne-a mai contact așa cum spunea că va face, făcând u mă să mă întristez puțin...Oare este bine?
Crăciunul mi l-am petrecut cu Yoongi, doar noi doi, câteva seriale și mâncare multa.
Sinceră, mă așteptam să mi-l petrec cu Jungkook și ceilalți dar așa a vrut soarta...Am intrat în luna a 9 a sarcinii deci într-o săptămână s-au două îmi voi ține prințesa in brațe.
Yoongi are foarte mare grijă de mine, nu mă lăsa să fac mai nimic, mai ales acum.
Mă ajută mereu când am nevoie, cum ar fi să mă încalț, cu deplasarea, sau poftele. Chiar și acum pe ultima sută de metri mai am pofte.— Ești bine?
Mă întrebă pentru a 10 oară pe ziua de astăzi.
— Sunt bine, Yoongi. Nu-ți mai fa atâtea grijii pentru mine, tot nu sunt împăcată cu ideea de ați fura libertatea. Plus ți-am stricat și cariera de idol... Toți se întreba unde ai dispărut. Îmi pare rău, pentru că ți-am stricat visul...
Nu spuse nimic. In schimb mă privește în ochii, luând u mi mâinile intrare sale.
— Ți-am spus să nu-ți mai ceri scuze pentru asta. Tu, ești mai importantă decât o carieră de idol. Plus, pot avea experiența unei vieți obișnuite. Aici nu așa de cunoscut, deci pot fi liber.
Imi zâmbește afișând zâmbetul său gumat, care ar cucerit orice fata...dar nu pe mine. Știu că Yoongi încă tine la mine, însă mă prefac că nu știu. E destul că are grijă de mine, nu vreau să-l fac să sufere din vina mea.
— De Jungkook... Ai mai vorbit cu el?
— Nu...De când am plecat nu ne-a contactat.
Mă întristez puțin auzind asta... Oare a pățit ceva? S-au face asta intenționat.
Yoongi vede că sunt tristă și mă ia ușor în brațe pentru a nu mă lovi în burtă extrem de mare.
— Nu te întrista... Știi că Jungkook ține la tine, nu?
— Știu...însă dacă și-a schimbat sentimentele? Sunt multe fete care ar dori să-l aibă, plus una de vârsta cu el. Eu sunt o copilă pe lângă el... O copilă care ia distrus viitorul...
CITEȘTI
A Doua Șansă [✔︎]
Hayran KurguLumea lui Jeon Jungkook se sfârșește cand află că nu poate deveni tată, încercând din răsputeri să schimbe diagnosticul blestemat cu diferite vizite la medici dar nimic nou. Însă, în inima lui răsare o mica speranța când se hotărâse să adopte un cop...