Capitolul 20

1.4K 109 14
                                    

🅣︎🅡︎🅔︎🅒︎🅤︎🅣︎ 🅘︎🅝︎🅣︎🅤︎🅝︎🅔︎🅒︎🅐︎🅣︎

🅣︎🅡︎🅔︎🅒︎🅤︎🅣︎ 🅘︎🅝︎🅣︎🅤︎🅝︎🅔︎🅒︎🅐︎🅣︎

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Perspectiva lui Jungkook

                 — Băieți... Nemernicul acela de Kang, cum 4 ani...

                 — Kang? Dar nu ți-ai încheiat socotelile cu el, acum vreo 5-6 ani?

Cum sa le spun așa ceva? Numai gândul prin ce a trecut April la acee vârstă fragedă mă inebuneste. Oftez greoi și mă uit spre Yoongi.

             — Spunele tu, Yoongi. Eu și când mă gândesc îmi vine să îl omor.

Se uitau întrebători către mine, ce am. Yoongi și el cu nervozitate în glas le spune.

               — Acel nemernic a violat o pe April când avea 13 ani.

Îmi închid ochii când îl aud spunând asta ridicând u mă după canapea.

                  
              — A făcut ce? Voi cum ați aflat asta?

Întreabă Hoseok ceilalți fiind încă în șoc.

                — Astăzi au venit doua maimuțoaie sa o ia pe April, împreună cu câinele său. Jungkook le-a omorât pe alea doua și ăla a rămas în viață.

                   — Doamne așa ceva e incredibil. Mai întâi ia luat inocența și acum...

                   — Nu. April este și va fi întotdeauna inocenta pentru mine. Nu contează ce ia făcut acel nenorocit.

Spun eu parca explodând de nervi.

Pași micuți se aud pe scări eu intorcându mi privirea alături de ceilalți. April încă era pe jumătate adormită. Își deschise ochii văzând ui și pe ceilalți.

                 — Oh băieți ați venit și...

O iau imediat în brațe după ce o zăresc ținând o stând la pieptul meu.
             — Îmi pare atât de rău April... Nu am știu ce ai pățit.

             — Jungkook? Despre ce vorbești...

             — Maimuțoi de mai devreme, mi-au spus ce ai pățit când aveai doar 13 ani...

Mici lacrimi se formează în ochii ei de această dată luând u mă ea in brațe. O mângâi ușor pe par încercând să-i alin durerea. Sunt sigur că nu a ascultat o nimeni.

                — Îmi pare rău Jungkook eu...

                — Nu ai de ce să îți ceri iertare April... Nu e vina ta. Îți promit că nimeni nu se va mai atinge de tine fara voia ta.

Nu as suporta încă o dată asta April... Te iubesc prea mult.

Perspectiva autoarei

          — Normal că au fost prinși de Jungkook la cat de fraieri sunt.
Doamne atât de proști angajați am?

           — Domnule, Jungkook probabil deja ia omorât pe cei trimiși la el. Veți renunța la fata?

Băiatul izbucni în râs la întrebarea angajatului său. Sa renunțe?

                 — Eu nu am cuvântul renunțat în vocabularul meu. Nu voi renunța la ce este al meu!

Spuse de această dată țipând. Era prea nervos deoarece impotenți aia nu au adus-o pe fata.

Perspectiva lui April

Acum mă aflam pe canapea alături de băieți care se uitau cu milă către mine. Se pare că nimic nu poate fi ascuns la nesfârșit... nu-i așa?

                 — April...noi îți pregătisem o petrecere deoarece astăzi împlinești 17 ani dar sa ivit chestia asta.

Ei chiar au făcut asta? Mă uit cu lacrimi in ochii către toți. Nimeni nu a făcut asta pentru mine... Mă simt iubita in sfârșit.

                — Serios?

                — Îhm doar că...

                — Și ce mai așteptați să mergem! Sunt așa de entuziasmantă! De acea ați fost plecați?

Ei dau aprobator din cap eu zâmbind către ei. Mă întorc spre Yoongi și cu o ușoară sfială îi vorbesc.

                   — Mulțumesc pentru că mai aparat astăzi Yoongi. Nu știu ce as fi făcut dacă nu erai tu. Și pentru că mi-ai suportat întrebările mele idioate. Doar că eram curioasa despre biasul meu.

Îi iau în brațe el rămânând nemișcat pentru un moment dar îmi răspunde imediat îmbrățișări.

                  — Ya credeam că eu sunt biasul tau, April. M-ai rănit sa ști.

                   — Aww dar eu te iubesc la fel de mult!

Îmi astup gura imediat fiind conștientă de ce tocmai am rostit.

                   — Adică...eu va iubesc pe toți în mod egal dar îmi place mai mult situl lui Yoongi.

Jungkook doar Zâmbește in colțul gurii și îmi ciufulește părul.

                  — Bine, hai du-te sus și îmbrăcate. Sa fi gata în 30 de minute maxim.

                   — Super! Ma întorc imediat! Și în plus tu ești biasul wrecker.

Nu mai spun nimic și urc repede sus auzind de jos chicoteli și râsete.

Mă omori Jeon Jungkook.


A Doua Șansă [✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum