🅥︎🅔︎🅒︎🅗︎🅘︎ 🅟︎🅡︎🅘︎🅔︎🅣︎🅔︎🅝︎
Perspectiva autoarei.
După multe ore nedormite pentru Jungkook, April acum era mult mai bine. Nu mai avea așa mare temperatura, doar mai tușea câte puțin.
April acum era trează privind cum Jungkook, dormea la picioarele ei înghemuit.
Din cauza mea nu ai dormit toată noaptea, scuze Jungkook.
Fata se dăduse ușor din pat încercând să îl poziționeze mai bine băiat. Nu putea să-l lase așa.
Cu greu la așezat în locul ei, punând pătură pe el și ieșise afară la ceilalți.
— Bună băieți!
Îi salută fericită și se așeză intre Yoongi și Hoseok.
— Hmm April, ești mai bine? Aseară Jungkook era așa de îngrijorat pentru tine de ziceai că ești pe moarte.
— Nu, nu eram pe moarte Jimin. Mai am vreo 70 de ani până atunci. Am avut o simplă răceală.
Jimin începuse să râdă la răspunsul ei, după care se uita la ea văzând că este îmbrăcată subțire.
— Ya fato, îmbrăcate mai gros. Daca mai răcești o data Jungkook ne va omorî pe noi că nu am avut grijă de tine.
— Neah. Eu răcesc in fiecare an deci sa se mai aștepte la asta. Până atunci sunt imuna, Taehyung.
— Dar totuși de ce stai într-un halat? Trebuia să ...
April se ridică după mica băncuța dintre Yoongi și Hoseok și începu să-și dezlege nodul de la halat lăsând la iveală un costum negru de baie.
Toți băieți din apropiere și-au întors privirea spre ea, inclusiv cei din fața ei.
— Îți sta bine in el April. Sa venim mai des de acum încolo la plajă.
Rosti Jimin câteva cuvinte. Ceilalți încă fiind blocați cu privirea spre corpul lui April.
Dar Jungkook apare și el în peisaj acompaniat de un cearceaf ce îl puse pe ea.
— Jungkook? Te-ai trezit?
Întreabă fata mirată de prezența lui neașteptată.
CITEȘTI
A Doua Șansă [✔︎]
FanfictionLumea lui Jeon Jungkook se sfârșește cand află că nu poate deveni tată, încercând din răsputeri să schimbe diagnosticul blestemat cu diferite vizite la medici dar nimic nou. Însă, în inima lui răsare o mica speranța când se hotărâse să adopte un cop...