Capitolul 25

919 88 51
                                    

,, Nu îndrăzni vreodată să provoci un om care iubește. Nu ști niciodată ce e in capul său"

 Nu ști niciodată ce e in capul său"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

ᴅɪsᴘᴇʀᴀʀᴇ

Perspectiva autoarei

       — Te rog, sa nu le spunem. Mai ales lui Jungkook, nu vreau să știu cum va reacționa când va afla că am fost însărcinată cu tine...

Își rezemă capul de ușă fiind acum șocat dar și nervos de cele auzite. Deci Yoongi o atinsese pe April a lui. Încerca din răsputeri să nu intre peste cei doi și să-l pocnească pe băiat.

Se calmă, sau încerca să o facă și între in salon cu Danbi in urma sa. O vede pe fata puțin speriată de venirea lui, dar se preface că nu o observă.

Se așează pe scaun, uitându-se acum spre Yoongi cu superioritate spre el. April este a lui indiferent de orice, nu ar permite sa fie a altcuiva nici mort.

         — Am vorbit cu doctorul și te va externă mâine, iubito.

Nu știe de ce, dar puse accentul pe cuvântul iubito. Trebuie să fie mai atent la Yoongi, nu știe ce poate să-i treacă prin capul său, mai ales când aflase că April rămase însărcinată cu el dar a pierdut sarcina.

Min Yoongi ai grijă pe femeia cui ți-ai pus ochii. Să nu ți se scoată într-un final.

           — De-abia aștept să ies din spitalul ăsta, nu-mi plac deloc.

Burtica sa se auzi, April punând mâinile în jurul ei. Nu mai mâncase de ceva vreme, era normal.

             — Mă duc eu să-ți aduc mâncare?

Jungkook își întoarse privirea de pe fata pe băiat, încruntând u se când auzi spusele sale.

               — D-

Încercă April să spună dar băiatul se ridică după scaun, Yoongi și April privind confuzi spre el.

            — Mă duc eu. Danbi stai aici cu mami și unchiul Yoongi.

Când să pună mâna pe clanța pentru a pleca sa ia mâncare, își dă-te seama că cei doi vor fi singuri iar el nu poate permite asta. Se întoarce înapoi, spunând către Yoongi:

               — Știi ceva? Du-te tu. Ai mersul mai rapid.

Yoongi doar se uita la băiat neînțelegând comportamentul lui ciudat. Dă-te doar din cap vrând să plece dar Jin și ceilalți apărură in camera, el având câteva plase cu mâncare.

               — April! Te-ai trezit, nici nu ști cât a încercat Jungkook sa te salveze.

Spuse Taehyung și o luă ușor în brațe pe fata, fericită că au venit și ceilalți băieți.

A Doua Șansă [✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum