🅡︎🅐︎🅒︎🅘︎🅣︎🅐︎
Perspectiva lui Jungkook
După un drum lung am ajuns cu bine la destinația noastră, ci anume marea.
— Băieți am...
Însă Taehyung îmi face semn să vorbesc mai încet pentru că pe umărul său adormise între timp April.
— Oh. Scuze nu am știut.
Spun de această dată în șoaptă, făcând semn lui Taehyung sa stea as până mă dau jos din mașină.
Ceilalți sau dat și ei în liniște pentru a nu face prea mult zgomot, eu deschizând portiera pe partea unde era April.
O iau cu grija în brațe de lângă Taehyung pentru a nu o trezi și merg lângă băieți.
—Unde sunt cabanele?
Jimin îmi face semn să îl urmez, lăsând u i pe ceilalți la mașină.
Simt cum April începe se tremure in brațele mele fiind ui frig, deși afara sunt 25 de grade.
Îi sărut fruntea realizând că are temperatura. Aish... April ai răcit!
— Jimin...
Fac o pauza după care continui.
— April a răcit.
— Ce? Dar cum?
Dau din umeri înaintând spre cabană Jimin deschizând ușa pentru a putea intra cu ea mai repede sa o tratez.
— Adumi te rog niște comprese cu apă rece și cere-i lui Jin o pastilă de răceală. Sigur are una la el.
Jimin pleacă pentru a-mi aduce ce i-am cerut eu rămând lângă ea.
— Jungkook...
O aud cum îmi șoptește numele în somn continuând să vorbească...
— Jungkook, nu mă părăsi. Eu m-am...
Rămân confuz la cuvintele ei. Îi este frică că o voi părăsi? De ce. Și ce a vrut să spună mai departe?
Pe ușă intră toți băieți îngrijorați de starea lui April.
— Jungkook? Ce a pățit April? E bine?
Hoseok se așează pe marginea patului lângă April punând mana sa pe fruntea ei.
O retrage imediat. Eu neluând privirea de pe ea.
— A...Are temperatura.
Jimin îmi aduce compresele cu apă și i le pun pe frunte, ea începând să vorbească din nou.
— Jungkook, mi-e cald.
— April... Mă poți auzi? Trezește te!
Însă nu-mi răspunde, in schimb își dă te pătură de pe ea. Hainele ei fiind ude semn că a transpirat.
— Dai jos puloverul Jungkook, e transpirata toată.
Îi dau puloverul jos rămând in maiou care era și el ud...
— Aish trebuie sa o schimb de toate hainele... Bagajul ei unde este?
Yoongi își face loc printre ceilalți având bagajul lui April.
Mă ridic după pat alegând un tricou și niște pantaloni scurți după care mă așez înapoi lângă ea.
— Ya ce mai așteptați ? Nu ieșiți afară?
Nimeni nu zice nimic dar ies afara toți. Simt cum inima îmi bate puternic fiind pe cale să o dezbrăca (aproape) pe April.
Îi apuc maioul trăgând in sus de el, lăsând pielea ei alba la vedere. Pe dedesubt din fericire având bustiera de această dată.
Îi dau jos și pantaloni la fel de ușor ca și maioul lăsând o doar in lenjerie intima.
Concentrează te Jungkook, nu-i momentul de holbat. Plus nu e prima dată când o vezi așa.
O îmbrac înapoi doar că de această dată puțin mai repede.
Invalid o înapoi cu pătura.— Kookie...nu mă lasă singura. Mie frică!
Ce visezi April? De ce ți-e frică? Niciodată nu te voi părăsi...
— Sunt aici April. Nu-ți fie teamă.
Îi șoptesc la ureche, după care mă ridic din pat pentru a mă duce la Jin săi spun sa pregătească o supa de pui.
Perspectiva autoarei.
Jungkook pleacă din camera unde se afla April ducanduse la băieți pentru ai anunța de starea ei și pentru ai spune lui Jin să facă o supa.
Dar imediat ce ieșise din cameră, fata încă continuase sa vorbească. De această data, ceva important pentru el...
— Jungkook, eu m-am îndrăgostit...de tine
După care căzuse într-un somn profund...
Nu mă așteptam nici eu sa postez capitol nou așa de repede.
Însă voi posta in funcție de activitatea voastră.
De exemplu la capitolul anterior am strâns aproape 50 de ochișori și 9 voturi în mai puțin de 3 zile.
Deci sa vă așteptați la capitole tot mai dese de acum înainte.
CITEȘTI
A Doua Șansă [✔︎]
FanfictionLumea lui Jeon Jungkook se sfârșește cand află că nu poate deveni tată, încercând din răsputeri să schimbe diagnosticul blestemat cu diferite vizite la medici dar nimic nou. Însă, în inima lui răsare o mica speranța când se hotărâse să adopte un cop...