Capitolul 19

1K 92 89
                                    

ᴇsᴛɪ ᴀ ᴍᴇᴀ

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

ᴇsᴛɪ ᴀ ᴍᴇᴀ

ᴘᴛ 2

Perspectiva autoarei

         
               — Mama!

Strigă fetița fericită și îi sare in brațe fetei. O ridică în brațe, micuța luând o după gât.

               — Te-a găsit Appa Jungkook? Eu i-am spus să o facă!

Zâmbetul fetei dispăru puțin câte puțin când auzi fetița numind ul Appa pe Jungkook... Poate că nu este oficial, însă la strigat așa.

Jungkook in schimb, începu să zâmbească când auzi numind îl așa. Daca nu i-ar fi strigat și numele ar fi fost perfect.

Fata coborâ din brațele mamei sale și se duse spre Jungkook ce o privea pe micuța, cum îl ia de picior.

                  — Mulțumesc că ai găsit o pe mama. Nu mai sunt supărată pe tine.

Nu se putea opri din zâmbind când o văzu pe mica fetița luând ul fericită de picior.

Bucățica din el, crescuse cu mult de când plecase April...regreta atât de mult când nu a fost atunci când a făcut primi pași, sau a vorbit pentru prima dată, chiar sa o ducă la grădiniță.

O ridică în brațe, sub privirea arzătoare a lui Yoongi și cea tristă a fetei.

            — Cum te numești, tu? Și câți ani ai?

            — Min Danbi. Și am 3 ani jumătate.

Zâmbi strâmb când îi auzi numele de familie, însă o lasă așa. Pentru că într-o zi, și ea și mama ei se vor numi Jeon.

                   — Ești foarte frumoasa, cu cine semeni tu?

                   — Cu tata. Așa îmi zice mereu mami.

Zâmbi și se uită către April ce era foarte încordată și Yoongi ce îl privea fara nicio expresie.

                   — Mama ta are dreptate. Semeni foarte mult cu Appa al tău.

Insa momentul dintre cei doi fu stricat de Ara care lua fata și io puse lui April in brațe.

                 — Jungkook, ce faci iubitule nu vi sa ai grijă de noi? Cum să o ți in brațe pe aia?

A Doua Șansă [✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum