Capitolul 24

933 88 60
                                    


,,Acel moment când fericirea îți este luată fara ca tu sa ai habar de existența ei în viața ta."

ᴠᴇsᴛᴇ ɴᴇsᴛɪᴜᴛᴀ

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

ᴠᴇsᴛᴇ ɴᴇsᴛɪᴜᴛᴀ

Perspectiva lui Yoongi

      — Oppa Yoongi, mai repede! Vreau sa o văd pe mami.

Micuța fata trăgea cu putere de mana mea, vrând să ajungă mai repede la mama ei. Nu îmi mai spunea Appa. Era și normal, până la urmă i-am spus eu de Jungkook, daca April nu a putut.

Surprinzător, nu a fost afectată rău, dimpotrivă chiar s-a bucurat de faptul că Jungkook este tatăl ei. Sincer îmi plăcea cum mă striga, însă trebuia să-i spun într-o zi.

Într-o zi, voi avea copilul meu și mă voi putea bucura de asta pentru totdeauna, însă nu știu cand va veni aceea zi. Nu voi putea să o uit așa de ușor pe April.

                — Stai, Danbi. Uite am ajuns la ușa salonului. Haide sa intram.

Fără să mai aștepte, se desprinde din mâna mea și intră singura in camera unde era April. Când sa mă pregătesc să intru și eu o asistentă mă oprește.

                   — Sunteți pentru Ahn April?

                   — Da. Dar de ce întrebați?

O văd cum oftează uitându-se pe niște acte ce le avea cu ea, eu speriind u mă. April nu e bine?

                   — Îmi pare rău să vă anunț, însă domnișoara aflată în luna a 2 de sarcină a pierdut fătul din cauza pierderi mari de sânge. Daca nu sunteți dumneavoastră tatăl, va rog să-l informați.

                  — C-Ce? April a fost însărcinată?

                  — Îhm. Dumneavoastră ați fost tatăl? Daca da, atunci îmi pare rău. Sper să treceți bine peste asta.

Lacrimi mi se formaseră in ochii. April, era însărcinată cu mine? Dar...

Momentul seri de revelion îmi veni în minte când amândoi am băut destul de mult, fara sa conștizăm ce facem atunci.

Totuși...e o pare din mine, nu? Plâng în acest moment plâng. Urma să am un copil cu ea? Acum ar trebui sa râd dar și să plâng? Daca știam asta... M-aș fi aruncat eu in fața glonțului ce o nimerise pe ea.

Mă pun pe un scaun din apropiere, punând mâinile în capul meu, încă lăcrimând... Nu pot spune asta nimănui, mai ales lui April. Chiar daca este cu Jungkook, sunt sigur că va suferi când va afla că sufletul ce creștea în ea, a murit fără să știe de existența sa.

A Doua Șansă [✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum