🅙︎🅞🅒︎🅤︎🅛︎ 🅓︎🅔︎ 🅐︎🅑︎🅘︎🅐︎ 🅐︎🅒︎🅤︎🅜︎ 🅘︎🅝︎🅒︎🅔︎🅟︎🅔︎
Perspectiva autoarei.
Doua zile mai târziu...
— S-au întors din aceea vacanță?
Întreabă bărbatul ce acum era în fața ferestrei privind în jur.
— Da domnule. Acum plănuiesc să îi pregătească fetei o petrecere deoarece mâine este ziua ei. Ne-am informat și va avea loc într-un local. Ea va rămâne acasă cu unul din ei, însă nu știm care.— Hmm o ocazie numai buna. Pregătiți va. Mâine îi vom face un cadou demn de ea. Poți pleca
Iese imediat din cameră imediat ce auzi cuvintele șefului său, care era gânditor in acelasi loc unde la lăsat.
— Sper că nu mai uitat draga April. Până la urmă am fost primul bărbat din viața ta.
Spune amintind u și de momentul când ia luat puritatea...
12 octombrie 2014
Ora 23:23 p.m
Fata era îngrozită de bărbatul ce se apropia din ce in ce mai mult de ea cu o privire perversă.
Era speriată, se citea asta pe fata ei.— Dar ce sa întâmplat? Nu ști să vorbești drăguță?
Nu scotea un sunet. Tot ce se auzea era râsul băiatul drăcesc și suspinele ei.
Se apropria din ce in ce mai mult de ea, apucând o de talie și începând să o sărute haotic pe gât și pe unde apuca.— Te implor... lasă mă în pace. Am doar 13 ani nu vreau sa fiu atinsa de un băiat!
— Dragă și eu am 21.
Începu să plângă mai tare când îi afla vârsta, tocmai un bărbat de 21 de ani urma să o violeze...
O aruncă imediat în pat începând săi rupa ca un nebun hainele de pe ea.— Ești destul de dezvoltată pentru vârsta ta, nu crezi?
Nu putea să vorbească din cauza plânsului. Încerca să îl împingă de pe ea însa fara rezultat. Și cum ar putea când în fața ei este un animal de 21 de ani?
CITEȘTI
A Doua Șansă [✔︎]
FanficLumea lui Jeon Jungkook se sfârșește cand află că nu poate deveni tată, încercând din răsputeri să schimbe diagnosticul blestemat cu diferite vizite la medici dar nimic nou. Însă, în inima lui răsare o mica speranța când se hotărâse să adopte un cop...