Capitolul 16

917 87 71
                                    

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Perspectiva autoarei

După 3 ani...

             — Appa!

Strigă fetița fericită și îi sare in brațe bărbatului ce o aștepta la ieșirea din grădiniță.

O ridică în sus fericit, întrebând o:

                  — Ce a făcut fetița mea astăzi la grădiniță?

                  — Am făcut un desen cu tine și mami. Uite!

Fericită, fetița îi arată desenul bărbatului ce o privea zâmbind, mergând cu ea spre mașina.

                   — Este foarte frumos. Tu l-ai făcut?

                   — Da! Doamna  învățătoare, m-a felicitat și ea.

Pași se auziră, intorcând u și amândoi privirea spre sursă. Fetița strigâ fericită, dând u se jos din brațele celui ce o ținea, sărind ui femei in brațe.

                   — Emmoa!

                   — Danbi, fetița mea. A venit Yoongi înaintea mea?

                   — Îhm. Appa a venit înaintea ta.

Zâmbi când auzi cum îl numise pe Yoongi. Însă era și normal în acești aproape 4 ani de zile, el ia fost alaturi.

A ajutat o să facă primi ei pași, fusese martor la primele sale cuvinte, ce Jungkook nu a putut face.

Nu la uitat, nu putea. Chipul fetei ei, o făcea să-și amintească in fiecare zi de Jungkook. Semăna extrem de mult cu băiatul, aducând ui le chip un zâmbet trist.

                   — Hai să mergem, a.appa are și el treabă la muncă.

Rosti ea cu greu cuvântul tată. Oare cum ar suna să-l strige pe Jungkook, așa ?

                    — Nu! Vreau sa vina și el cu noi.

Yoongi începu să râdă când auzi spusele fetei, apropind u se de cele două, spunând ui fetei.

                     — Mă voi întoarce diseară, Danbi. Până atunci asculta de mama. Bine?

                     — Bine, dar să-mi aduci ceva dulce.

A Doua Șansă [✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum