Prolog

1.1K 101 16
                                    

Perspectiva autoarei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Perspectiva autoarei

Fata era din ce in ce mai îngrijorată. Nici după 2 săptămâni nu iau trecut acele sintome, iar acum îi întârzia și menstruația.

Nu e ca și cum nu și-ar dori un copil, dar îi e frică ca s-ar putea sa nu aibe liniștite.

Plus, îi e foarte frică de părerea lui Jungkook. Daca o va izgoni când va afla? Daca va zice că nu este copilul său, pentru sunt șanse extrem de mici ca el sa provoace o sarcină?

Are o carieră de idol in față, nu poate să-i ruineze viața.
In tot acest timp, a încercat să ascundă tot mai mult aceste sintome.

Dar cel mai greu ia fost cu mirosurile puternice ale mâncărilor care îi provocau mai multa greață.

Așa că uite-o aici. In baie pregătită să facă testul de sarcină. Chiar daca Jungkook, nu-și dorește copilul ea nu-l va avorta nici moartă.

Citi instrucțiunile de utilizare, făcând așa cum îi cere acolo, așteptând 5 minute. Până se scurgea timpul se duse jos, unde era doar Yoongi uitându-se la tv.

              — Yoongi? Ce faci singur aici? Unde sunt ceilalți?

              — Sau dus nu știu unde cu treabă, și m-au lăsat pe mine sa stau cu tine acasă.

Dă-te doar din cap în semn că înțelege și se îndreaptă spre bucătărie pentru a-și lua paharul cu apă.

Intorcând u se dă la câțiva pași distanță de ea peste Yoongi ce o privea inocent.

                 — Ai nevoie de ceva?

                 — Ce se întâmplă cu tine? De ceva vreme am observat că nu ești bine... Sa întâmplat ceva?

Fata se uita in ochii băiatului citind îngrijorarea in ei. Oare să-i spună și lui? Poate avea încredere in el, nu-i așa?

Îl luă de braț și s-au așezat amândoi pe canapea, April începând să-i vorbească.

            — Poți tine un secret?

            — Desigur.

            — Eu...

Insa un sunet de la etaj o întrerupse, înțelegând că cele 5 minute sau scurs.

             — Cred că sunt însărcinată...

A Doua Șansă [✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum