Capitolul 8

1K 100 57
                                    

ᴅᴏʀ

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

ᴅᴏʀ

Perspectiva autoarei

Jungkook se duse nervos către companie pentru că știa că acolo se afla Ara la această oră.

Intră imediat înăuntrul ei, angajați de-acolo rămânând stană de piata. Erau vreo 3 luni de când nimeni nu a mai auzit nimic de el, sau ceilalți băieți. Se spunea că s-au despărțit chiar.

Nu-i pasa de privirile după el, și se duse imediat la Ara apucând o de maxilar.

- Tu, in acest moment vi cu mine. Știu că ști unde se afla fetele mele, așa că mă duci imediat în acel loc!

Biata fata, de-abia de putea respira, așa că Jungkook îi dă-te drumul căzând pe jos.

Își ridică privirea pe băiat ce se uita că scârbă către ea.

- Și eu cu ce mă aleg?

Spuse ea încrezătoare ridicându-se din nou în fața băiatului.

- Nu te voi împușca in capul ăla sec.

Fata doar pufni, și își puse mâinile în sân.

Jungkook văzând că Ara nu îl ia în serios, scoate arma din spatele blugilor, ceilalți începând să tipe văzand ul in aceea impostură.

- Fi atentă. Toți oamenii din jurul nostru îmi sunt martori. Daca nu îmi spui unde dracu e Kang, te împușc aici, acum in fața tuturor.

Fata se uita in ochii negri a lui Jungkook, parcă posedați dând u și seama că băiatul vorbește serios.

Panicată, își ia repede mâinile din sân, punând u le in fața băiatului.

- Jungkook, crede-mă, nu știu unde este April.

- Taci! Te-am auzit vorbind cu April. Vroiai să-i provoci un avort spontan!

In jur se auzeau tot mai multe șușoteli, care erau împotriva Arei. Privindu-o și ei cu silă.

- Nesimțit o! Cum sa antentezi la viața unui prunc aflat în pântece mamei lui?

Tot mai multe comentarii de ură se auzeau pentru Ara, Jungkook continuând să vorbească.

- După ce că vrei să-mi omori copilul mai și vrei sa fi iubita mea? Cât tupeu sa ai? Spune-mi unde se află, sau îți zbor creieri.

Cand vroia sa încarce pistolul, o mână se așeză pe spatele lui, fiind Yoongi.

- Jungkook, nu-ți irosi gloanțele pe ea. Nu merită.

A Doua Șansă [✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum