Capitolul 6

988 85 47
                                    

ᴀɪ ɢʀɪᴊᴀ

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

ᴀɪ ɢʀɪᴊᴀ

Perspectiva autoarei

Fata stătea deja de 3 ore fara hrană. Se dăduse cu greu din pat jos pentru a se duce la bucătărie, pentru că Ara ar fi putut pleca între timp.

Era amețită, avea senzația că, camera se învârte cu ea. Când sa pună mâna pe clanța pentru a o deschide, căzu pe jos leșinând...

Pași se auzeau pe scări, ce duceau spre camera fetei. Vroia sa o verifice dacă este bine, așa că înainte să intre bătu ușor la ușă...

- April? Ești bine? Am văzut că nu ai coborât deloc pentru a mânca.

Nu auzi nimic de pe cealaltă parte. De obicei spunea să o lase în pace sau să plece. Speriat, vru să intre în camera dar ușa era închisă.

Se panică mai rău, începând să de-a cu pumnul în ușă puternic dar degeaba. Până la urmă sparge ușa, văzând o pe April pe jos in apropierea uși.

- April!

Se puse jos lângă ea, punând ui capul pe picioarele sale, începând să-i de-a palme ușoare dar degeaba. Nu-și revenea.

Din instinct se uita spre picioare ei, văzând cum de sub rochiță își fac apariția câteva firicele de sânge.

- N.Nu! April, îți voi salva fetița! Stai liniștită.

O luă repede in brațe, cărând o până la mașină mergând cât de repede putea spre spital. Poate că este copilul lui Jungkook...însă este și al ei.

Se gândea la April, că dacă ar fi sa se gândească la Jungkook, nu ar fi avut nicio treabă. Se gândea cât de mult va suferi ea dacă pierde sarcina.

Opri repede în fața celui mai apropiat spital, luând fata in brațe intrănd cât poate de repede cu ea in spital.

- Doctor! Aceasta femeie e gravidă, poate pierde sarcina!

Imediat își făcu apariția un doctor și câtva asistente, luând fata începând să-i pună întrebări bărbatului...

- Câte săptămâni are sarcina?

- 14.

- In ce stare se afla când ai găsit o?

- Era leșinată pe jos, iar eu am văzut cum îi curg firicele de sânge...

- Am înțeles. Va vom tine la curent cu starea ei. Insa există șanse să piardă sarcina.

A Doua Șansă [✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum