Capitolul 3

1.9K 144 62
                                    


Nu băgați în seamă primele capitole 3 capitole. De aici voi publica cartea așa cum este ea.
Le voi rescrie pe unu și doi.


🅛︎🅔︎🅢︎🅘︎🅝︎🅐︎🅣︎🅐︎

Jungkook mergând pe holurile goale ale orfelinatului, putu auzi cum cineva țipă.

Își dă-te imediat seama că fata de mai devreme Lisa, se ia de fata din colț cea pe care vrea sa o adopte. Fugi imediat de lângă doamna Lee și se duse spre sursă.

Din păcate, intuiția lui era adevărată. Biata de ea zăcea într-o baltă de sânge, de ziceai că era înjunghiată de 3 ori în stomac. Haine rupte, la gură și nas sânge, vânătăi nici nu se mai punea problema. Dacă o vedeai in ce fel era te lua cu groază.

- Ce dracu' i-ați făcut? Cum ați adus-o in halul ăsta? Ce v-a făcut?

Fetele fiind speriate de el, încearcă să ascundă urmele de sânge ale bietei fete.

- Jungkook, noi . . .

Fiind sătul să audă minciunii o ia pe fată de pe jos și iese din cameră, urmat de fete și Doamna Lee.

- Domnule Jeon, nu o puteți lua. Trebuie să-i faceți acte de adopție dacă tot asta doriți dar . . .

- Stai liniștită, vom rezolva acum nu vezi că sunt ocupat? Nici nu vreau să îmi imaginez ce viața a avut această fată la orfelinat. Credeți că va voi lăsa așa ?

Se uita speriată către el, însă nu mai putu comenta pentru că Jungkook era deja plecat, lăsându-le pe femei uitându-se după el.

- Ce va apucat și pe voi? Nu puteați sa o bateți după ce pleca Jungkook?

Se uită nervoasă către cele din fata ei ce stăteau cu capul plecat.

★ ★ ★

Jungkook se suise cât putu de repede la volan și porni repede spre spital. Ajuns in fața lui, dă-te imediat peste o echipă de reporterii. Norocul sau fu că nu a luat fata in brațe și că i-a observat la timp.


- Aish. . . Tocmai acum trebuia să fiți aici?

Se urca înapoi în mașină și porni spre casă unde avea să de-a multe explicații băieților.

- Rezistă te rog. . .

★ ★ ★

Dădu cu piciorul în ușă acum toate privirile fiind spre el. Ceilalți au rămas șocați de felul cum arată Jungkook și ce avea în brațe. Băieți erau pe canapea uitându-se la un film in timp ce Jin pregătea mâncarea.

- Dați-vă la o parte!

In secunda doi toți au sărit ca și arși de pe canapea, Jungkook punând o acolo.

- Namjoon, te rog cheamă doctorul urgent. La spital nu am putut sa o duc.

Namjoon încă stătea țeapăn la fel și ceilalți.

- Acum !!

Repede își scoase telefonul și tremurând sună doctorul lor personal.

- Taehyung, adu te rog un vas cu apă și niste prosoape.

Dar Jin fiind mai cu capul pe umeri apăru imediat înainte că Taehyung sa pornească spre bucătărie.

Se așeză lângă Jungkook și cu ajutorul său, îi șterg sângele de pe fața.


- Jungkook, trebuie să-i schimbăm hainele. Sunt pline de sânge. Dar ce a pățit?

- N-am timp Hyung. O voi schimba eu, voi așteptați doctorul. Nu cred că și-ar dori ca, 7 băieți sa o vadă aproape goală.

- Eu da.

- Taci, Jimin ! Nu am timp de glumele tale prostești. Yoongi, vino tu cu mine. Tu ești mai matur.

A luat-o în brațe pentru a o duce in camera lui, cu Yoongi in fața pentru ai deschide ușa.

- Adu un tricou și pantaloni scurți de-ai mei. Până îi vom lua haine, o îmbrac intrare mele.

Yoongi imediat îi dădu ce ceru băiatul și acum e acum. Îi dă ușor hanoracul jos însă, din păcate nu avea sutien sau bustiera sâni ei fiind liberi.

Jungkook și Yoongi își măriră ochii văzând asta. Pielea îi era albă nevăzand lumina zilei. Sâni ei erau mărișori și rotunzi numai perfect sa te joci cu ei.

- Ăăă. . . Jungkook?

- Taci, Yoongi.

Spuse el roșu la față. Îi puse repede tricoul, care din neatenție îi atinse puțin sânul drept. Roși și mai tare la fața. In acest moment nu puteai să-ți dai seama care e roșia și care este Jungkook.

- Sa speram că are chiloți.

Spuse Yoongi și el roșu la față.
Din fericire avea lenjerie intima așa că au îmbrăcat o repede și au învălit-o cu o pătură.

Dar Jungkook încă fiind roșu parcă simțind din nou și din nou mica parte a sânului ce la atins.


Au ieșit amândoi din cameră roșii fiind, unde jos Namjoon discuta cu Doctorul.

- Ahh Jungkook, a venit doctorul.

Namjoon uitându-se mai bine la el și Yoongi care nu scoteau un sunet, observa că sunt roși.

- Ăăm va simțiți bine ?

- Da!

Spun amândoi la unison. Yoongi într-un final făcând-i semn doctorului să-l urmeze.

- Sigur ești bine ?

Întreabă și Taehyung. Îi făcu semn din cap în semn că da și se așeză pe canapea așteptând doctorul, imaginea pe care a văzu mai devreme venindu-i la fiecare 2 minute in mine.

★★★

Sper că va plăcut acest capitol. M-am hotărât să postez de trei ori pe săptămână la aceasta carte și de 2 la cealaltă.

Nu uitați că votați dacă va place!

Mulțumesc .

A Doua Șansă [✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum