🅝︎🅔︎🅐︎🅢︎🅣︎🅔︎🅟︎🅣︎🅐︎🅣︎Perspectiva lui April
Suntem toți așezați la masă mâncând in liniște mai, băieți mai discutând intre ei diferite chestii. Dar ceva mi-a atras atenția.
— Peste 3 zile vom pleca la mare. Pregătiți?
Scap furculița pe jos fiind acum încordată. La mare? Nu am mai văzut-o de mult timp, de când am fost luată in acel iad. Îmi lipsește... Însă va trebui sa am grijă dacă vom merge acolo.
Jungkook observă că sunt puțin încordată și mă întreabă din priviri ce am.
— April? Ești ok? Ce sa întâmplat.
Întreabă atrăgând atenția și celorlalți. Iau carnețelul din buzunarul tricoului și încep să-i scriu dând foița lui Hoseok sa o citească pentru că el se afla cel mai aproape de mine.
— ,,Sunt bine. Doar că nu am mai văzut marea de mult timp. De când sunt în acel orfelinat."
— Oh nu am știut. Sunt sigur că îți va plăcea.
Îi zâmbesc sincer lui Hoseok, după care mă uit spre Jungkook care îi trimitea săgeți cu privirea spre Hobi. Ce e cu el.
— Hmm atunci mâine mergem la cumpărături.
— Cu ce ocazie Jimin? Uimește ne.
Îl întrebă Yoongi pe Jimin ironic. Jungkook luând o gura din banana milk băutura lui preferată.
— Sa ne luăm echipament, costume de baie pentru April...
Când auzi asta Jungkook se îneca aducând băutură din gură pe Jin.
Tusea cu lacrimi in ochii Namjoon ajutând ul sa se calmeze.— Mai repetă o data ce ai spus Jimin ultima dată. Și veți ce costum de baie iau eu pentru tine.
— Am glumit și eu. Dar tot trebuie să aibă. Nu-i așa April?
Spune Jimin făcând înspre mine cu ochiul.
— Mare îți e grădină ta doamne dar gres că Jimin a pus o scară și a sărit gardul.
Bufnesc in râs la gluma lui Jungkook dându-mi lacrimile. Era prea amuzant.
Mă opresc realizând că ceilalți mă priveau, eu făcându-ma roșie.
CITEȘTI
A Doua Șansă [✔︎]
FanficLumea lui Jeon Jungkook se sfârșește cand află că nu poate deveni tată, încercând din răsputeri să schimbe diagnosticul blestemat cu diferite vizite la medici dar nimic nou. Însă, în inima lui răsare o mica speranța când se hotărâse să adopte un cop...