ᴘᴇʀɪᴄᴏʟ
Așeză un scaun, așezând u se pe el, stând acum față în față cu cea din fața lui.
- Vrei calea ușoară sau cea grea?
Spuse băiatul așezând u și mâinile în sân, privind o pe fata, ce își dădea ochii peste cap frustrată de atitudinea lui.
- Fi serios Jungkook. Tu nu poți să calci pe o furnica. Dar să mă rănești pe mine.
Jungkook le făcu semn din mână băieților să aducă ceva, imediat în încăpere intrând un bărbat plin de vânătăi, buza fiind ui umflară, și ce aibă mergea.
- Îl vezi? Acum câteva luni, venise cu încă doi maimuțoi sa o ia pe April, dar n-au putut atunci. Pe aia doi sunt pe undeva îngropați, dracu știe unde. Iar el a scăpat cu câteva vânătăi.
Fata se uita îngrozită către bărbatul ce se afla între Jin și Namjoon, ținând ul.
- Te rog, ascultăl. Nici măcar nu știu cum sunt inca in viața după câte mi-a făcut...
Ara devenise îngrozită după ce auzi cuvintele bărbatului, Jungkook amuzând u se pe seama ei.
- Ce? Acum nu mai omor o furnică? Am trecut la oameni? Acum zi o data ce ai vorbit cu ăla că de nu, îți arunc și ție cadavrul pe undeva pe aici. Și așa faci umbră pământului degeaba.
Când vru să se ridice după scaun sa înainteze spre ea, Ara îi spuse disperată...
- Stai acolo! Bine, îți voi spune dar, mă vei lăsa în pace.
- Vedem până atunci. Bagă!
Flash back :
Se așeză pe scaun in fața băiatului dând ui o fotografie cu April unde stătea și se uita spre băieți cum dansează.
- Uite. Ți-am adus ce ai vrut. Acum îmi răspunzi la o întrebare. De ce o vrei atât de mult pe April?
- Mi-a fost promisă încă din pântecul mamei ei. Părinți ei erau destul de tineri la acea vreme. Mama ei având 17 ani și tatăl 19. Au vorbit inca de atunci cu ai mei și s-au înțeles să mi-o de-a mie. Partea cu orfelinatul, au adus-o pe la 10 ani, pentru că tatăl ei nu o mai suporta. Așa că doamna Lee, avea să aibă grijă de ea până la 18 ani ai ei. Insa a intervenit Jungkook și mi-a stricat toate planurile.
Ara nu spunea nimic și era uimita de povestea fetei. Chiar dacă o urăște pentru că il furase pe Jungkook, se întrista pentru ea. Nu a avut o soartă chiar frumoasă...
- Părinți ei mai sunt in viața?
- Da. Când o voi lua pe April, vor veni cândva sa o vadă.Nu spune nimic. Nu știa că fata a avut niște părinți ce practic au vândut o încă de când era în burta mamei.
CITEȘTI
A Doua Șansă [✔︎]
FanfictionLumea lui Jeon Jungkook se sfârșește cand află că nu poate deveni tată, încercând din răsputeri să schimbe diagnosticul blestemat cu diferite vizite la medici dar nimic nou. Însă, în inima lui răsare o mica speranța când se hotărâse să adopte un cop...