ᴀᴅᴇᴠᴀʀ ᴀsᴄᴜɴs
Perspectiva autoarei
Jungkook era disperat, deja nu mai suporta sa stea departe de April. Trecuseră încă 2 săptămâni și nu au aflat nimic de la aceea înregistrare.
S-ar fi dus peste aceea nenorocită însă ceilalți băieți incercau să-l țină încă potolit.
April și ea era tristă. Kang încă o ținea închisă în aceea cameră singura ei bucurie fiind burtica ce devenea din ce in ce mai vizibilă.
Se uita in fiecare zi in oglinda zâmbind de fiecare data la vederea pântecului ușor crescut.
Au trecut aproape 3 luni de când Jungkook nu îi mai era alături, dorul sau pentru el, creștea din ce in ce mai mult pe zi ce trece.16 săptămâni. 4 luni de sarcină. De-abia aștepta să îi simtă prima mișcare a micuței in interiorul ei. Insa spera că și Jungkook sa îi fie atunci alături.
Îi era și frică că poate a uitato deja, până la urmă are o carieră de idol, de care nu sa mai auzit nimic... Poate că nu are telefon, dar știrile despre ei la tv sunt fara număr. Întrebând u se toți unde este trupa iubita de idoli.
Își făcea și ea griji auzind asta. Daca au pățit ceva intre timp?
- Jungkook, ne este dor de tine...
Spuse mângâindu și burtica in fata oglinzi. Insa se sperie când văzu și reflecția lui Kang ce se apropia din ce in ce mai mult de ea.
Când ajunge in spatele fetei ce îi privea speriată, își duce ușor mâinile pe pântecul ei zâmbind strâmb.
- Acesta trebuia să fie copilul meu, dar sa băgat repede Jungkook. Parcă nu putea face copii. Nu îți spusese asta?!
Spuse băiatul acum ridicându-si puțin tonul, speriind fata.
Se întoarse cu fața spre el, îndepărtând u se puțin de el, ce o privea intens.
- Cum de ști de situația lui Jungkook...?
Începu să râdă când auzi întrebarea fetei, apropindu se de ea din nou, April ajungând rezemată de perete.
- Simplu. Am mituit fiecare doctor la care a mers, să spună că sunt șanse mici să aibă copii.
- Adică vrei sa spui că Jungkook poate avea copii?
- Aigo, ești dulce. Da April, poate face și 100 de copii. E sănătos tun.
Începu să zâmbească când auzi vorbele băiatului. Insa imediat pieri când simți că bărbia îi este ridicată, fiind forțată acum să îl privească pe Won in ochi.
CITEȘTI
A Doua Șansă [✔︎]
FanfictionLumea lui Jeon Jungkook se sfârșește cand află că nu poate deveni tată, încercând din răsputeri să schimbe diagnosticul blestemat cu diferite vizite la medici dar nimic nou. Însă, în inima lui răsare o mica speranța când se hotărâse să adopte un cop...