🅟︎🅔︎🅣︎🅡︎🅔︎🅒︎🅔︎🅡︎🅔︎ 🅓︎🅘︎🅢︎🅣︎🅡︎🅤︎🅢︎🅐︎
Perspectiva autoarei.
Nici 20 de minute n-au trecut și pe parchet se auzeau tocuri venind din ce in ce mai aproape de băieți.
Și-au îndreptat curioși privirea spre scări zărind o pe April într-o rochie neagră superbă. Media
Jungkook se uita spre ea fermecat de frumusețea fetei. Avea un zâmbet imens cât China de mare. Era fericită că va participa la prima petrecere a sa.
— Mai dar frumoasă ești April. Trebuie să o păzim băieți, in seara asta va avea destui băieți în jurul său. Nu-i așa Jungkook?
Insa el nu scotea nici un sunet. Nici macar nu auzea ce spune Jimin, deoarece el era captivat de frumusețea fetei din fața sa.
— Păzea pe Kang!
— Ce?! Unde este?
Se uita dezorientat in jurul său dar își dă te seama că Taehyung la păcălit.
— Ya, nu este amuzant. Haide sa mergem până nu îmi strică și Taehyung cheful. Destul mi l-am stricat mai devreme.
Ora 20:25p.m de minute
Sau dat jos din mașină ușor April fiind la brațul lui Jungkook. Intrați în local, toată lumea ia cântat la mulți ani fetei.
Mai apărând lacrimi in ochii ei.
— Ușor April, nu vreau ca toți să știe că lacrimile tale se transforma in perle, prin magie.
Spune băiatul la urechea fetei fiind ușor amuzant. Era fericit să știe că ia adus zâmbetul pe buze.
Insa aceasta ferire nu va dura mult timp, pentru că de afară îi privea cu gelozie...
— Ai grijă Jeon Jungkook. Nu-mi place sa se atingă cineva de ce este al meu. Bucură-te cat mai poți.
★★★
Muzica răsună cu putere în urechile fetei. Era noua acesta senzație, îi plăcea la nebunie. La petrecerea ea, sunt multi idolii fiind cunoștințele băieților.
Se ridică de pe scaunul ce era așezată și îi spune lui Jungkook că are nevoie la baie.
— Sigur. Du-te in fața, vei găsi un hol iar pe dreapta a doua ușă este. Vrei sa te însoțesc?
— Nu. Mă descurc. Voi reveni în 5 minute.
Fata se duse spre locul indicat de băiat și imediat o ușă îi sări în ochii scriind pe ea baia femeilor.
Zâmbi și intra repede înăuntru.După 5 minute...
Se spală pe mâini ieșind după din baie vrând să se întoarcă la băieți insa ceva îi acoperă nasul, văzând după negru...
Trecuseră 10 minute iar fata nu mai apărea, Jungkook devenind îngrijorat.
Oare sa pierdut pe aici?
Se ridică după scaun uitându-se după ea însă fără niciun rezultat. Simți cum inima începe să-i bată din ce in ce mai tare fugind spre baie. Intră fara sa ezite fiind câteva fete care au țipat la vederea sa. Nu o zări nicăiri pe fata și începu să se agite mai rău.
Se urcă sus pe scena vorbind la microfonul ce era acolo.
— Toată lumea sa fie atentă! Petrecerea sa terminat. Mulțumim că ați participat.
Se auzeau șușoteli peste tot întrebând ce se întâmplă. Ceilalți venind la el.
— Jungkook de ce ai făcut asta? Ne distram și...
Începu Hoseok sa se plângă mai rău ca un copil însă văzu că April lipsește.
— Stai, April nu era cu tine?
— Exact, Hoseok. Cred că acel nemernic a luat-o!
Spuse țipând in sala ce acum era goală disperat.
— Nu îmi vine să cred că el a luat-o de sub ochii noștri! Ahh trebuia sa am grijă de ea!
— Jungkook calmează te! O vom...
— Tu cum te-ai simți când persoana de care ești îndrăgostit ar dispărea, Hyung?
Întrebă de această dată cu lacrimi in ochii privind spre Namjoon ceilalți fiind stana de piatra la spusele sale...
★★★
Între timp...Se uita bucuros prin oglinda retrovizoare văzând cum le bancheta din spate se afla trupul adormit al lui April...
— Jungkook nu te poate lua din mâinile mele oricât de mult va încerca, April.
Spuse privind dintr-un loc mai întunecat cum băieți ies agitați din local, Băiatul parcă explodând.
Privi zâmbind scena din fata sa, după porni mașină plecând.
CITEȘTI
A Doua Șansă [✔︎]
FanficLumea lui Jeon Jungkook se sfârșește cand află că nu poate deveni tată, încercând din răsputeri să schimbe diagnosticul blestemat cu diferite vizite la medici dar nimic nou. Însă, în inima lui răsare o mica speranța când se hotărâse să adopte un cop...