Bir kafeye oturunca dayım "Bir şey ister misin?" diye sordu.
"Hayır. Sadece sohbet edip kalkacağım." dedim.
Dayım garsonu çağırıp iki kahve söyleyince sesimi çıkarmadım. Ne de olsa beleş mal. Oğlum beleşi bulmuşum tabii sesimi çıkarmayacağım.
"Baban ile ilişkin nasıl?" diye sorması ile "Dediğim gibi sen gelmeden önce evi terk ediyordum." dedim.
"Aranızın kötü olduğunu fark ettim. Biraz daha detaya girer misin?" diye sorarken kahvelerimiz geldi.
"Ayyaş herifin teki. Kumar oynayıp duruyor ve her seferinde kaybediyor. Kumar borcunu ödemek için de beni o kaybettikleri kişinin barlarında, kumar mekanlarında çalıştırdı. Küçüklükten beri bulduğum ya da onun bulduğu becerebildiğim her işe girdim ve kazandığım paranın hepsini alıp çoğunluğunu içkiye yatırdı." dedim.
"Bar ve kumar gibi mekanlarda çalıştığını söyledin. O tür mekanlar tehlikelidir. Bir şey oldu mu?" diye sordu.
"Sormak istediğin tecavüz ise her mekanda beni koruyabilecek bir abi bulup bana yaklaşanlardan kaçtım. Kısacası hala bakireyim." dedim.
"Ben üzgünüm. Böyle sormak istemezdim. Sana şiddet de uygulamadılar değil mi?" diye sordu.
"Sık sık çalıştığım mekanda bir arkadaş vardı. Adı Fatih. Orada çalışmıyordu ama her gittiğimde orada tek başına takılıyordu. Bir gün birisi bana sulanınca onu dövmüştü. Sonrasında ise bana kendimi korumam için birkaç taktik gösterdi. Son birkaç kez bara gittiğimde yoktu." dedim.
"Anladım. Senden şimdiye kadar haberim olmadığı için özür dilerim." demesi ile "Benim babamın suçu bu. Senin özür dilemene gerek yok." dedim.
"O zaman kalk, gidiyoruz." demesi ile "Nereye?" diye sordum.
"Artık benimle birlikte yaşayacaksın. Seni o herifle bir saniye bile aynı ortamda bulundurmam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyumsuzlar
ChickLitEvi terk eden bir kızın hiç tanımadığı aile üyeleri ile tanışması ve mafya olup gittiği kolejde kavga ettiği insanlar ile bir arada durmak zorunda kalması... Üstüne tek sorunun bunlar olmayıp aile, arkadaş, kolej, aşk ve mafyalık ile ilgili sorunla...