Sevgilim

5K 265 130
                                    

Birisinin yüzümün her yanını öpmesi ile gözlerimi araladım. Batuhan'ı dibimde gülerken bulmamın verdiği komiklik ile gülümsedim. 

"Günaydın." diyerek gülümsedi. 

"Sana da günaydın ve tatlı rüyalar. Benim hala uykum var." dedim ve arkamı dönüp uyumaya devam ettim. 

"Üzgünüm ama benim uykum açıldı. O yüzden sende uyuyamazsın." dedi.

"O niyeymiş?" diye sordum. 

"Canım öyle istiyor." demesiyle tek kaşımı kaldırıp ona bakmaya başladım. 

"Hadi bana şu ölüm olayını falan anlat." dedi. 

"... Kısacası yaşadığımı kimsenin bilmemesi lazımdı. Sana güveniyorum." dedim.

Bir anda odanın kapısının açılması ile  ikimizde endişeyle yataktan fırladık. Karşımda orta yaşlarda bir kadın görmem ile Batuhan'a baktım.

"Anne sen evimde ne arıyorsun?" diye sordu Batuhan.

"Buralara yakın bir yerde işim vardı. Sana da uğramak istemiştim ama yanlış bir zamanda geldim sanırım." dedi kadın.

"Efendim siz çok yanlış anladınız." dedim. Eğer yaşadığım ortaya çıkarsa hem görevim batar hemde dayımdan fena bir azar çekerim.

"Anne seni Çağla ile tanıştırayım. Kendisi sevgilim olur." diyen Batuhan ile hızla ona döndüm. Ne saçmalıyordu bu?

"O zaman ben aşağıdayım. Sizde gelin." dedi kadın ve odadan çıktı.

"Lan neden öyle söyledin?" diye sordum sinirle.

"Anneme ne dememi bekliyordun? Ölü sanılan sevdiğim kız mı deseydim?" diye sorması ile ne diyeceğimi bilemedim.

"Annene Çağla diye tanıttın beni ama ya gerçek kimliğimi öğrenilirse? Görevim başarısız olur." dedim.

"İlk olarak seni sevgilim diye tanıttım. İkincisi annem bizim işlerden hiçbir şey anlamaz. Yani yalan olduğu ortaya çıkmaz." dedi.

"Çağla diye tanıtman ile sevgilin olarak tanıtmanın ne farkı var?" diye sordum.

"Çünkü biri yalan, biri gerçek." dedi.

Gülerek ona doğru bir adım attım ve "Sevgilin olduğumu bilmiyordum. Ne de olsa bir teklif almadım." dedim.

Batuhan gülerek bana bir adım attı ve "Adın Çağla değil miydi senin?" diye sordu.

"Sevgilin olmam kısmım yalansa başka erkekler ile takılabilirim." dedim.

Bir anda beni duvar ile arasına aldı ve "Sevgililik kısmı yalan diye olmayacağız anlamına gelmez. Çağnur ben sana ilk görüşte tutuldum. Benimle çıkar mısın?" diye sordu.

"Şu boy farkından dolayı seni hiç ciddiye alamıyorum." dedim.

Bir anda eğilip dudaklarımızı birleştirmesi ile gözümü kapattım ve öpüşüne karşılık verdim.

"Ben sorumu sordum. Bundan sonra sevgiliyiz ve konu tartışmaya kapalı." dedi.

"Farkındaysan daha cevap vermedim." dedim.

"Ben cevabımı az önce aldım." dedi ve göz kırpıp odadan çıktı.

UyumsuzlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin