5 Yıl Sonra
Sabah uyandığımda Batuhan yanımda uyuyordu. Gülümseyerek yanağına bir öpücük bıraktım.
"Uyuyorum ben." demesiyle "O zaman uyan." dedim.
"Küçük boylu karıcım lütfen rica etsem bıraksan. Uyusam." dedi.
"Bir kere bir elli değil bir elli bir olmuşum. Yani uzun sayılırım." dedim.
"Ne kadar da uzamışsın. Aramızda otuz beş santim var." demesiyle sinirle yataktan çıktım.
"Sen uyumaya devam et! Gidip bir köşede sessiz sessiz dururum!" dedim.
"Bende seni çok seviyorum güzelim." dedi ve arkasını dönüp uyumaya devam etti.
Batuhan'ı takmadan üstümü değiştirdim ve odadan çıktım.
Geçen yıl sade ve şık bir düğünle evlenmiştik. Diğerleri de bize yakın tarihlerde evlenmişti. Düğünüme babamı da davet etmiştim ama gelme zahmetinde bulunmadı ya da o ayyaş kafayla düğün yerini bulamadı.
Başımın dönmesiyle duvara tutundum. Birkaç gündür bu baş dönmelerim oluyordu.
Banyoya girdim ve elimi yüzümü hızlıca iki üç kez yıkadım.
Klozetin kapağını kapatıp üstüne oturdum. Birkaç gün önce aldığım hamilelik testini banyo dolabından çıkarıp elime aldım.
Denese miydim ki? Ya sadece kendi kendime oluşan bir düşünceyse? İçimde kalacağıma kullanmam daha mantıklı geliyor.
15 Dakika Sonra
Uyuyan Batuhan'ın yanına gittim ve omzunu dürttüm.
"Hı" diye bir ses çıkarmasıyla "Hamileyim!" dedim.
Gözünü açmadan "Ne güzel. Hayırlı olsun." demesiyle göz devirdim.
"Geri zekalı! Ben kendi kendime mi yaptım bu çocuğu! Ne hayırlı olsunu! Amına koyayım tek benim değil senin de çocuğun!" diye bağırdım.
Bir anda yataktan fırlayıp "Sen hamilesin!" diye bağırdı.
"Ciddi misin? Haberim yoktu." dedim.
"Hamileyiz!" diye bağırmasıyla "Hamileyim!" diye bağırdım.
Gözlerinin dolmasıyla "Hamileyim o kadar. Kahvaltıyı sen hazırlasana." dedim.
"Daha bir az önce baba olacağımı öğrendim." demesiyle masumca sırıttım.
Bana karşı koyamayıp "Kahvaltıda ne istersin?" diye sordu.
"Mutfağa inelim bakarız." dedim.
"Hamile isen seni hiç yormayalım o zaman." deyip kucağına almasıyla "Daha yeni öğrendik. Yürüyebiyorum." dedim.
"Ama kahvaltı hazırlayamıyorsun?" demesiyle "Orasını karıştırma." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyumsuzlar
ChickLitEvi terk eden bir kızın hiç tanımadığı aile üyeleri ile tanışması ve mafya olup gittiği kolejde kavga ettiği insanlar ile bir arada durmak zorunda kalması... Üstüne tek sorunun bunlar olmayıp aile, arkadaş, kolej, aşk ve mafyalık ile ilgili sorunla...