Ne Oluyor?

6.4K 358 161
                                    

Kızlar ne olduğunu anlamazken bana sikilmiş cüce diyenin boynuna yumruk attım. Bu tek bir yumruk onu etkisiz hale getirmeye yeterdi çünkü şah damarına vurmuştum. Şah damarımız beynimize oksijence zengin kanı ulaştıran damar yapısıdır. Eğer şah damara vurulursa geçici beyin olaylarına, bazen de kalıcı hasarla seyreden felçlere sebep olur. 

Kız sırt üstü yere düşerken diğerinin karnına art arda iki sert tekme attım. Kızın gerilerken diğeri saçıma yapıştı. 

Kız saçımı çekmeye çalışırken ona alaycıl bir şekilde güldüm ve "Hayatının hatasını yaptın." dedim. 

Kız ne olduğunu anlamazken saçını tutan kolunu geriye doğru döndürdüm. Kız acıyla suratını buruşturunca döndürdüğü kolunun tam dirsek kısmına sert bir yumruk attım.  Çıt sesi duyulunca kızın sırtına tekme attım. 

"Ne oluyor burada?" diye bağıran müdür ile yerde yatan üç kıza baktım. 

"Hastaneye gitmesi gereken üç hastamız var hocam. Birinin beyninde hasar oluşabilir hızlı olmanız lazım. Birinin kolu kırık. Diğerinde ise zedelenme var." dedim.

"Birisi ambulansı arasın ve bunu kim yaptı?" diye sordu müdür.

Bir çocuk ambulansı ararken "Ben yaptım." dedim.

Müdür beni baştan aşağı süzdü ve "Tekrar etmeyeceğim bunları kim yaptı?" diye sordu.

"Hacı ne oluyor? Sen bizi adamdan saymıyor musun?" diye sordum.

"Lise bir misin? Çömezlere böyle kavgaların suçunu yıkarlar." demesi ile göz devirdim.

"İlk olarak lise sonum. İkincisi istersen sana onları nasıl hallettiğimi göstermeli olarak anlatabilirim." dedim.

Müdür bu dediğime gülünce derin bir nefes aldım.

"Bak küçüksün falan ama yalan söyleyemiyorsun. Şimdi işimi zorlaştırma. Yoksa seni ayağımın altına alırım." dedi müdür.

Az önce ambulansı arayan çocuğa geri döndüm ve "Ambulansı tekrar ara. Bir hastaları daha olacak." dedim.

UyumsuzlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin