Yaşıyorsun!

4.7K 247 150
                                    

Batuhan ile oturma odasında otururken kapının alacaklı gibi çalmasıyla kaşlarımı çattım. 

"Birilerini mi bekliyordun?" diye sordum merakla. 

"Hayır. Sen burada bekle, ben kim gelmiş diye bakayım." dedi Batuhan ve odadan çıktı. 

Kapı açılma sesiyle bağırışmalar duymam ile ne olduğunu anlamaya çalıştım. Sesler yaklaşırken hızla koltuğun arkasına saklandım.

Gelenler Fatih, Kerem ve Çınar'dı. Bu üç silahşor burada ne yapıyordu?

"Lan daha dün Çağnur'un cenazesinde ağlıyordun. Ne ara yeni kız buldun kendine? Amına koyayım Çağnur bir günde unutulacak kız mı?" diye bağırdı Kerem. Bu geri zekalılar nasıl öğrenmişti bunu?

"Ne diyorsunuz siz?" diye konuyu kapatmaya çalıştı Batuhan. 

"Annen az önce bizdeydi. Evde gün vardı. Bu arada kısır çok güzeldi. Sarma da on numaraydı. Neyse. Lan annen bu sabah seni bir kızla yakaladığını söyledi!" diye bağırdı Çınar. 

"Geri zekalılar!" dedim sinirle ve saklandığım yerden çıktım. 

Üçü aynı anda "Ebeni sikeyim." , "Amına koyayım." ve "Ecdadını sikeyim." demesiyle göz devirdim. 

"Siz beni değil de koymayı, sikmeyi falan özlemişsiniz lan." dedim. 

"Hayaletlerin sesi daha soluk olmazlar mı?" diye sordu Çınar. 

"Lan sen yaşıyorsun!" diye bağırdı Kerem. 

"Yok ölüyüm. Hem siz neden benim sevgilime bağırıyorsunuz? Canınız dondurma çeksin de buzluktaki dondurma kabından köfte çıksın!" diye bağırdım. 

"Lan sen yaşıyorsun! Küçük ve sinirli civciv." demesi ile "Gel buraya salak." dedim ve kollarımı açtım. 

"Kızım çok kısasın sarılamıyorum." diyen Kerem ile "Siktir git lan!" diye bağırdım. Bana masumca bakınca gülerek Kerem'in üstüne atladım ve sarıldım.

"Bu kadar yeterli." diyerek beni kendine çeken Batuhan'a baktım. Kıskanmış mıydı o beni?

"Neler olduğunu anlatacak mısın?" diye soran Fatih ile "Oturun da anlatayım." dedim.

UyumsuzlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin