Bela

4.9K 257 104
                                    

Güvenli eve gelmiş, dayımla birlikte slonda oturuyorduk.

"Öncelikle özür dilerim. Aralarına sızacağın herifler bu görevi yapabilecek herkesi tanıyorlar." dedi dayım.

"Peki aralarına sızdığımda ne yapacağım?" diye sordum.

"Reşit olmayan çocukları kaçırıp çalıştırdıklarına dair elimizde bilgiler var. Önce bu bilgiyi kanıtlayacak deliller bulacak. Sonrasında bir baskın düzenleyip önce çocukları kurtarıp o heriflere dersini vereceğiz." dedi dayım.

"Anladım." diye mırıldandım. Aklım hala Batuhan'daydı. Yağmur altında o kadar durdu. Umarım hastalanmaz.

"Benim artık gitmem gerekiyor." diyen dayım ile "Görüşürüz." dedim.

Dayım evden çıkınca dayanamayarak odama çıktım ve üstümü değiştirdim. Tamamen siyah giyindikten sonra yanıma kar maskesi de aldım.

Dayım bir delilik yapıp evden kaçmayım diye kapının önüne koruma dikmişti.

Bahçe kapısından gizlice dışarı çıktım ve koşarak binadan uzaklaşmaya başladım.

Bir taksi bulmam ile hızla durdurdum ve taksiye bindim.

Okulda kilitli kaldığımızda bana nerede oturduğunu söylemişti.

Taksiciye, Batuhan'ın adresini söyledim ve arkama yaslandım.

Tabii ki de Batuhan ile görüşmeyeceğim. Sadece nasıl diye göz atacağım.

Yaklaşık yarım saat sonra Batuhan'ın evine gelince ücreti ödeyip taksiden indim.

Korumaların beni görmemesi lazımdı. Gizlice evin arka tarafına dolandım ve kimsenin olmadığına emin olunca duvara tırmanmaya başladım.

Balkona çıkmam ile derin bir nefes aldım ve odanın içini kontrol ettim.

Odanın içinin bomboş olduğunu görmem ile derin nefes alıp içeri girdim.

Burası Batuhan'nın odası olmalı. Odaya girmem ile onun kokusu burnuma geldi.

Koridorda ses duymam ile endişeyle giyinme odasına girdim ve kıyafetlerin arasına saklandım.

Salak Çağnur! Niye geliyorsun ki? Al başına bela aldın.

Odanın kapısının açılması ile nefesimi tuttum.

UyumsuzlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin