Başlangıçtı

6.4K 360 131
                                    

5 Ay Sonra

Kapımın tıktıklanması ile "Uyuyorum!" diye bağırdım ve arkamı dönüp uyumaya devam ettim. Kapımın açılıp içeri yengemin girmesi ile sızlanarak yataktan kalktım.

"Kuzum bugün okulunun ilk günü. Hazırlan diye gelmiştim." diyen yengem ile gözlerim kocaman açıldı. Bugün o Fatih'e gününü gösterecektim. 

"Tamam yenge ben hazırlanıp geliyorum." dedim. Yengem odamdan çıkınca dolabımdan siyah yırtık kotumu ve siyah tişörtümü giydim. Ayakkabımı da gelişigüzel giyince tabancamı belime yerleştirdim.

Merdivenlerden hızlıca indim ve mutfağa girdim. Dayım ve yengem kahvaltı masasına çoktan oturmuştu.

"Günaydın dünyanın en yakışıklı dayısı ve en sevdiğim yengem. Sizinle kahvaltı yapmayı sevdiğimi biliyorsunuz ama çok heyecanlıyım ve okul saati geliyor. O yüzden ben okula gideyim." dedim. 

"Okulun konumunu aldın değil mi?" diye sordu dayım. 

"Evet dünyanın en yakışıklı, zeki, kabiliyetli, iyi yürekli dayısı." dedim. 

"Ne istiyorsun?" diye sorması ile "İltifat etmek için illa bir şey mi istiyor olmam lazım? Çok alındım." dedim. 

"Hepimiz seni tanıyoruz." dedi dayım. 

"Neyse. Şey diyordum. Acaba benim karizmatik dayım arabalardan birini almama izin verir mi?" diye sordum. 

"İstediğini al." demesi ile "Sizi çok seviyorum!" dedim ve koşarak garaja indim. Yaşasın reşit olmak! Yaşasın ehliyet!

Aston Martin Vantage'nin şoför koltuğuna geçtim heyecanla. Aston Martin Vantage en sevdiğim arabalardan biriydi. Aston Martin'in şu ana kadar tasarlandığı en güzel modellerinden birisi olabilirdi. Sportif görünümü ve harika bir performası var. En önemlisi ise göz dolduran bu bebek V8 motoruyla tam bir canavar.

Gülerek arabayı çalıştırdım ve okula doğru sürmeye başladım. Bugün benim için yeni bir başlangıçtı. 

Beş aydır dayımın o iğrenç antremanlarını çektim. Tam bir ızdıraptı ama tüm o antremanların acısını çıkartacağım.

UyumsuzlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin