Dayı

9.7K 458 161
                                    

"Benim. Buyurun." dedim korkarak. En son babamın kumar borcunu ödemek için iğrenç bir barda barmenlik yapmıştım.

"Çok büyümüşsün." demesi ile şaşırarak boyuma baktım. Bu adam sorunluydu sanırım. 

"Hacı benim boyum bir elli. Hani bir buçuk metreyim. Lütfen karşımda duruyorsun yani ne büyümesi? Dur bir dakika sen beni nereden tanıyorsun? Seni tanımıyorum." dedim.

"Ben Murat Ömür." demesi ile dudak büzdüm ve "Seni hala tanımıyorum." dedim.

"O şerefsiz baban bizden hiç bahsetmedi mi?" diye sorması ile "Kafana saçkıran girsin! Lan tanımıyorum diyorum. Sen bana bahsetmedi mi diye soruyorsun. Az mantık hacı!" dedim. 

"Dayınım ben senin." demesi ile "Her video izlemeye çalıştığında yükleniyor işaretini gör! Lan benim dayım mı var?" diye sordum. 

"Dayına beddua etmesen mi diyorum." demesi ile göz gezdirdim. Benim için bir yabancıydı ve bir yabancıya kibarlık yapacak bir durumda değildim. 

"Ablam evde mi?" diye sorması ile "Beni o ayyaş babam ile terk edip giden annemden bahsediyorsan on beş yıldır burada değil. Hem senin bundan haberin yok mu?" diye sordum. 

"Ablam babanla evlenmek için evden kaçtı. Birkaç gün önce bilinmeyen birisinden senin adının ve adresinin yazılı olduğu bir mektup aldım." dedi. 

"Alt katında oturanların çocuğu yedi yirmi dört flit çalmaya çalışsın! Lan o nasıl ilginç bir şey." dedim. 

Bu dediğime gülerken "Seninle özel olarak konuşmak isterim. Tabii sen de istersen." demesi ile "Kimliğini versene bir. Dayım olduğunu kontrol etmek istiyorum." dedim.

"Zeki kızsın." diyerek cebinden cüzdanını çıkardı ve kimliğini çıkarıp bana verdi. İsmine ve soyadını kontrol ettim. Annemin kızlık soyadı ile soyadı aynıydı. 

"Tamam bir yere gidip oturalım ve konuşalım." dedim. 

"Baban olacak o herife haber vermen gerekmez miydi?" diye sorması ile "Sen gelmeden beş dakika önce evi terk ediyordum." dedim.

"İyi o zaman gidelim." demesi ile birlikte arabasına bindik. 

UyumsuzlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin